• Ad
  • קלאבמן החדשה היא אמנם המכונית הגדולה, המרווחת והשימושית מבין כל דגמי המותג הגרמני-בריטי, אבל עם מחיר קרוב לזה של ב.מ.וו. סידרה 3 היא לא צפויה להציף את כבישי ישראל
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו. ומיני, הודיעה על התחלת השיווק של 'קלאבמן' החדשה – המכונית הגדולה ביותר פיזית של מותג 'מיני' בגלגולו המודרני.

     

    מיני קלאבמן 2015 - 0091

     

    הדור הקודם של קלאבמן היה למעשה סוג של גרסת סטיישן להאצ'בק, עם סידור דלתות לא שגרתי, ואילו כעת, בדור השלישי (או השני של מיני המודרנית) הפכה קלאבמן למשפחתית קומפקטית מן השורה.

    קלאבמן החדשה מתמודדת כעת ראש בראש מול קומפקטיות פרימיום כגון אאודי A3, וולוו V40, מרצדס A קלאס וגם המתחרה מבית – ב.מ.וו סדרה 1.

    קלאבמן החדשה מותחת את המיני למקסימום: עם אורך כולל של 425 ס"מ היא ארוכה ב-27 ס"מ מ'מיני' 5 דלתות, ועם רוחב של 180 ס"מ היא רחבה ממנה ב-9 ס"מ.
    אורך בסיס הגלגלים הוא 267 ס"מ, נתון ממוצע לקטגוריית המשפחתיות הקומפקטיות, והוא ארוך בלא פחות מ-53.2 ס"מ מאורך בסיס הגלגלים של הגרסאות המוארכות של מיני מיינור המקורית.

    הגדלת הממדים מאפשרת ל'קלאבמן' להציע תא מטען גדול במונחי המותג, עם 360 ליטרים, ואת זה אפשר להגדיל עד ל-1,250 ליטרים עם קיפול המושבים האחוריים.
    קלאבמן החדשה, לכן, היא לא רק ה'מיני' הגדולה ביותר, אלא גם השימושית מכולן. בשונה מקומפקטיות סטנדרטיות שבנויות עם דלת חמישית אחורית שנפתחת כלפי מעלה, אחת מנקודות הייחוד של קלאבמן היא שתי דלתות אחוריות שנפתחות לצדדים ומזכירות לנו את דלתותיה של קלאבמן המקורית משנות ה-60'.

     

    מיני קלאבמן 2015 - 0092

     

    אצלנו בישראל מוצעת קלאבמן בשתי גרסאות הנעה: 'קופר', עם מנוע טורבו-בנזין בן שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר, אשר מספק 136 כ"ס, ו'קופר S', עם מנוע טורבו-בנזין ארבעה צילינדרי בנפח 2.0 ליטר אשר מספק 192 כ"ס. שתי הגרסאות מוצעות אך ורק עם תיבת הילוכים אוטומטית קונבנציונלית בעלת שישה יחסי העברה.
    קופר קלאבמן מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 9.1 שניות, מגיעה למהירות מרבית של 205 קמ"ש, וכשהיא נמדדת במעבדה היא מציגה צריכת דלק ממוצעת של כ-19.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

    קופר S זריזה יותר בשתי שניות במיאוץ ל-100, מגיעה למהירות מרבית של 228 קמ"ש וצורכת בממוצע מעבדתי 17.2 ק"מ לליטר.

    האבזור של 'קופר' כולל מערכת מולטימדיה עם חיבור קבוע לאינטרנט, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, מפתח חכם, תאורת LED מלאה בפנסים הקדמיים ובפנסי הערפל וחישוקים קלים בקוטר "17.

    קופר S מוסיפה לאלה גם מושבים ספורטיביים עם ריפודי עור, גג שמש פנורמי חשמלי וחישוקי "18.

    דגמי מיני מעולם לא היו זולים בישראל, אבל קלאבמן החדשה מתומחרת אצלנו במחיר גבוה משמעותית מאשר מתחרותיה הישירות.
    מחיר המחירון של גרסת קופר מתחיל ב-215 אלף ש"ח ואילו מחיר המחירון של קופר S מתחיל ב-260 אלף ש"ח.
    במילים אחרות, קלאבמן אולי מתמודדת מול ב.מ.וו סדרה 1 אבל עולה כמו ב.מ.וו סדרה 3.

    מחיר גבוה לא מנע בעבר מדגמי מיני להיות פופולאריים ומבוקשים יחסית, אלא שבמחיר כזה נראה שקלאבמן עלולה להפוך לקוריוז למכורים בלבד.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    קלאבמן החדשה בישראל: מיני במחיר מקסי

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.