• Ad
  • קיה תשיק בקרוב מתחרה ל-ב.מ.וו

    אחרי ההצלחה העולמית של הספורטאז' עם הסול, בקיה החליטו שהגיע הזמן לכוון גבוה יותר ובעוד קצת יותר משנה היצרנית הקוריאנית מתכוונת להציג משפחתית ספורטיבית עם הנעה אחורית שתתיימר להסתכל לב.מ.וו סדרה 3 בלבן של הפנסים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
    Kia-Novo-Concept-3
    בתמונות דגם הקונספט NOVO

    אם לפני כעשור מישהו היה אומר לכם שקיה מתכננת להציג מתחרה לב.מ.וו סדרה 3, סביר להניח שהייתם שולחים אותו להסתכלות משום שבאותן שנים המותג הקוריאני היה מזוהה עם מכוניות בסיסיות ומיושנות למדי שהציעו תחבורה אמינה במחיר זול ולא שום דבר מעבר לזה.

    אבל בשנים שעברו מאז הרבה השתנה. אם מסתכלים, לדוגמה, על השוק הישראלי, בעוד שב-2006 קיה (שיובאה באותם שנים על ידי סמל"ת) מכרה כאן כ-1400 כלי רכב הרי שעם להיטי מכירות כמו הפיקנטו והספורטאז' את 2015 המותג הקוריאני (תחת היבואן טלקאר) סיים עם לא פחות מ- 33,700 כלי רכבי שהעניקו לו את הבכורה בשוק הרכב המקומי.

    עוד ב-TheCar: 
    המלך מת, יחי המלך החדש! קיה ספורטאז' החדש במבחן
    קיה משיקה את DRIVE WISE בדרך למכונית האוטונומית
    בשורה לחובבי פרו ורבו: קיה קרניבל החדש בישראל

    אמנם במרבית מדינות העולם קיה לא הצליחה עד כה לכבוש את הפסגה, אך המכירות זינקו בצורה דרמטית בכמעט כל שוק בו המותג נמכר ומאז 2008 מכירותיו מסביב לגלובוס הוכפלו ועומדות כיום על יותר מ-3 מיליון רכבים בשנה.

    Kia-Novo-Concept-5

    לאנשי קיה זה כנראה לא מספיק ולאור ההצלחה המסחררת לה זוכים בעולם דגמים מסוגננים של המותג כמו הספורטאז' והסול, שרכישה שלהם לרוב באה ממקום אמוציונלי, כעת קברניטי המותג סבורים שהגיע הזמן לעשות עוד צעד קדימה ומתכננים להשיק בקרוב סדאן ספורטיבית עם הנעה אחורית שתישיר מבט לדגמים אייקונים מבית ב.מ.וו או אודי.

    המכונית תושק לקראת אמצע 2017 ותציג מרכב סדאן קופה ספורטיבי בסגנון ב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה או אודיA5 ספורטבק.

    בשלב זה קיה לא שחררה יותר מדי פרטים על הדגם המסקרן מעבר לתצורת המרכב והגלגלים המניעים, אך ההערכות מדברות על גרסאות 4 ו-6 צילינדרים, אטמוספריות ומוגדשות בנפחים שבין 2.0 ל-3.0 ליטרים.

    הדגם השאפתני של קיה צפוי להיות מיוצר במפעל הבית של היצרנית ליד סיאול ובחברה מדברים על היקפי ייצור של כ-60 אלף רכבים בשנה.
    בשלב זה לא שוחררו שום פרטים או איורים ראשוניים של הדגם החדש אך בהחלט יתכן שהוא ישאב השראה מדגמי הקונספט המרהיבים NOVO שהוצג לפני שנה ו-GT מ-2011.
    בכל מקרה, יש להניח שמעצב העל פיטר שרייר שהצטרף לקיה ב-2006, היה אחראי על שינוי פני המותג והפך ב-2012 לאחד מנשיאי החברה, יפקח על הפרויקט הזה ממש מקרוב.

    Kia-Novo-Concept-8

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.