• Ad
  • יצרני הרכב הקוריאנית תבצע שתי מתיחת פנים במהלך מחזור חיי כל דגם, במקום עדכון אחד גדול. המטרה: מענה טוב יותר לדרישות משתנות במהירות של הלקוחות
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    יצרנית הרכב קיה מודיעה על שינוי אסטרטגי: במקום לבצע מתיחת פנים אחת במהלך מחזור חיי דגם תבצע החברה שני עדכונים, וזאת במטרה להשיג רעננות, ואולי גם יתרון ביחס למתחרות.
    אנשי קיה טוענים שמתיחת פנים אחת באמצע מחזור החיים של דגם, אשר מבוצעת בממוצע כשנתיים וחצי או שלוש לאחר השקתו, לא עומדת בקצב השינויים של תחומי האלקטרוניקה והגאדג'טים.
    "הקדמה חושפת בפנינו גאדג'טים ומוצרים מתקדמים לעיתים תכופות יותר, וגם טעמם של הלקוחות משתנה בקצב גבוה מבעבר", אומר סון-נאם ליי, סגן נשיא בקיה.
    בקיה מתכוונים לבצע שתי מתיחות פנים קטנות במהלך חיי כל דגם, במקום אחת משמעותית. כך הם מקווים להשיג יתרון ביחס למתחרות.
    "נוכל להציע מערכות בידור מתקדמות יותר, ממשקים עדכניים לסלולר ועוד", אומר ליי. "לא רק שנציע ללקוחות אפשרויות עדכניות, מתחרינו יציעו את אותן אפשרויות רק במתיחת הפנים הבאה שיבצעו, ויתכן שאז הלקוחות כבר יחפשו משהו אחר." בשלב זה לא מתכוונים קברניטי קיה לשנות את אורך מחזור חיי הדגם, ולהותירו סביב חמש שנים.
    'אופטימה' היא המכונית הראשונה שבה מיישמת קיה את האסטרטגיה החדשה, פחות משנתיים לאחר הצגת הדגם. אופטימה המחודשת לא מציגה שינויים חיצוניים מרחקי לכת, אלא עדכונים קלים בלבד בעיצוב הפגוש, יחידות התאורה, פנסי הערפל והחישוקים. בתא הנוסעים ישנם עדכונים מהותיים יותר, כמו שימוש בחומרים חדשים וסידור שונה לפקדי מערכת בקרת האקלים. בנוסף, צג מידע גדול יותר מוצב במרכז לוח המחוונים (4.3 אינץ' במקום 3.5 אינץ' בעבר), ומערכת השמע שודרגה עם צג 8 אינץ' לעומת 7 אינץ' בעבר.
    קיה הוסיפה להיצע מנוע חדש, טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר שמייצר 271 כ"ס. המנוע משודך לאותה תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה אשר מוצעת באופטימה המוכרת בישראל (2.0 ליטר ו-162 כ"ס). גרסה זו תאיץ מעמידה למאה קמ"ש תוך שבע שניות, ותגיע למהירות מרבית של 235 קמ"ש (לעומת 11 שניות ו-202 קמ"ש בגרסה האטמוספרית).
    קיה אופטימה המעודכנת צפויה להגיע אלינו בתחילת 2014 ומ'טלקאר', היבואנית, נמסר שטרם התקבלה החלטה אם לייבא גם את גרסת ה-2.0 ליטר טורבו.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    קיה מאיצה את קצב מתיחות הפנים של דגמיה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.