• Ad
  • קאם אם מאווריק
    עופר אבניר, יבואנית קאן אם, משיקה את סדרת דגמי מאווריק - הסדרה האגרסיבית ביותר של המותג הקנדי. בנוסף לראשונה מגיע דגם בעל ארבעה מושבים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    שינוי התקינה שערך לאחרונה משרד התחבורה מאפשר לראשונה יבוא של רכבי פנאי קטנים בעלי ארבעה מושבים. יבואנית פולריס הודיעה לפני כשבוע על יבוא דגם RZR XP עם מנוע גדול יותר (1.0 ליטר) ועל הוספת גרסה בעלת ארבעה מושבים, ויבואנית קאן אם מצטרפת עליה כעת.

    קאן אם שולחת לביצה הישראלית את הדגם האגרסיבי ביותר של המותג, מאווריק (Maverick). רכב הפאן מוצע בשתי תצורות – שניים וארבעה מושבים – ומציע מידות קומפקטיות למדי. משקל הכלי עומד על 588 ק"ג בגרסה הדו-מושבית, ו-702 ק"ג בגרסה "המשפחתית".

    בשני המקרים נמצא מנוע דו-צילינדרי מרכזי המציע חלוקה כמעט שווה בין הסרנים בנפח 1.0 ליטר והספק של 101 כ"ס. הכוח יכול לעבור לכל הגלגלים או לאחוריים בלבד ותיבת ההילוכים רציפה גם מציעה יחס העברה קצר עבור מעברים טכניים. עבור מקרים בהם מבקשים לרסן את עדר הסוסים, נמצא לחצן 'אקו' הממתן את תגובת המצערת וגם יכול להאריך את טווח הנסיעה בטיול ממושך.

    מאווריק אינו מיועד לנסיעה בכביש ועל כן אינו מוצע עם דיפרנציאל אחורי. הוא כן מיועד לטרוף את השטח ולכן הוא מצויד מהלך מתלה של 35.6 ס"מ מלפנים ומאוחר ובולמי זעזועים של Fox עם שפע כיוונונים. ברמת האבזור הגבוה יותר הוא גם מציע נעילה וויסקוזית לדיפרנציאל הקדמי (השולחת יותר כוח לגלגל האוחז), והיגוי חשמלי DPS (המשתנה  באופן  דינאמי  בהתאם  למהירות).

    בנוסף מוצעת הסדרה עם משבת מנוע למניעת גניבה, ארגזי מטען נשלפים, חגורות בטיחות בעלי ארבע נקודות עיגון, רשתות בטיחות, מושבים נשלפים, מחזיקי כוסות ועוד.

    המחיר אינו זול ומתחיל ב-118,000 שקלים עבור גרסת R הבסיסית. מעליה ובמחיר של 128,000 שקלים, נמצא את גרסת XRS עם לוח מחוונים דיגיטלי ובולמי פוקס משודרגים. גרסת XRS DPS עם נעילות הדיפרנציאל הקדמית וההיגוי המשתנה עולה 138,000 שקלים בתצורה דו מושבית ו-146,000 שקלים בתצורה בעלת ארבעה מושבים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    קאן אם מאווריק בישראל גם עם ארבעה מושבים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.