• Ad
  • צפו: 12 מכוניות עם 7,000 כ"ס במרוץ דראג מטורף

    מגזין הרכב Motor Trend הפגיש, בשנה השישית ברציפות, את כל מכוניות הספורט המרשימות שהושקו בשנה החולפת למרוץ דראג מטורף. צפו ב-12 מכוניות עם לא פחות מ-7,183 כ"ס שועטות על המסלול
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    12 מכוניות בשווי כולל של כ-2 מיליון דולר לפני מסים, עם למעלה מ-7,000 כ"ס במנועיהן, התייצבו לתחרות שהוכרעה בתוך 10.6 שניות.
    זו השנה השישית ברציפות בה מגזין הרכב האמריקאי Motor Trend מארגן, כחלק ממבחן מקיף הרבה יותר בו נבחרת מכונית הנהיגה של השנה, מרוץ דראג מדהים בהשתתפות הדגמים הספורטיביים הבולטים שהגיעו השנה לשווקים.
    על אף שאין ספק שהדרך הנכונה להכריע בסוגיה "הרת גורל" כמו זמן האצה לרבע מייל (402 מטרים) היא להזניק כל מכונית בנפרד במסלול פנוי עם אותו נהג למדידה מול השעון, ולמרות שבמגזינים אמריקאים נהוג בדרך כלל לבחון מכוניות בצורה מאוד טכנית ולמדוד את ביצועיהן על פי זמני הקפה, עוצמת תאוצת הצד ועוד שלל נתונים חשובים, מישהו ב- Motor Trend כנראה הקשיב לפני מספר שנים לרחשי הציבור ולאחר שנמצא מסלול רחב מספיק הוחלט לוותר על המדידה המדעית לטובת מאוץ משותף ומנצח שיוכרע בפוטו-פיניש על רקע פס קול עוצמתי של עדרי סוסים הנדחפים אל הקצה.

    4354545

    במאוץ השנה השתתפו אסטון מרטין ואנטג' S עם 565 כ"ס, ב.מ.וו M4-GTS עם 493 כ"ס, יגואר F טייפ SVR, עם 575 כ"ס, מקלארן 570s עם 562 כ"ס, מרצדס AMG GT-S עם 503 כ"ס, פורשה 911 קאררה S עם 420 כ"ס, דודג' וייפר ACR עם 645 כ"ס, שברולט קמארו SS LE עם 455 כ"ס, פורד מוסטנג שלבי GT350 עם 526 כ"ס, ניסאן GT-R פרימיום עם 565 כ"ס, אודי R8 וי 10 פלוס עם 602 כ"ס ואקורה (הונדה) NSX עם 573 כ"ס.
    על קו הזינוק הצטרפה ל-11 המכוניות שהתחרו על תואר "מכונית הנהיגה של השנה" גם דודג' צ'ארגר הל קאט על 707 כוחות הסוס שלה שנמצאת במבחן ארוך טווח במערכת המגזין ובסך הכל עדר של לא פחות מ-7,183 סוסים שחיכה לסימן כדי לדהור קדימה.

    האם הצ'ארגר, המכונית הכי חזקה כאן, היא בהכרח זו שחצתה ראשונה את קו הזינוק? האם הפורשה "החלשה" שמסתפקת ב"רק" 420 סוסים סיימה אחרונה?
    האם הקרב הוכרע בזכות האחיזה ומכוניות עם הנעה כפולה המעניקה יתרון משמעותי ביציאה מהמקום התמקמו בצמרת?
    ואולי בכלל היתה זו החדשנות שקבעה את הטון והעניקה יתרון למכוניות מתקדמות כמו ה-NSX המשלבת בין מנוע בעירה פנימית עוצמתי לשני מנועים חשמליים אל מול מכוניות עם טכנולוגיה של פעם?
    על אף שלכאורה נתוני הביצועים יכולים להצביע מראש על חבורת הצמרת, ראוי לזכור שממש לא פשוט להוריד כל כך הרבה כוח לכביש בצורה יעילה וכל המקצים הקודמים הוכיחו שלאו דווקא המכונית החזקה בהיצע היא זו שסיימה ראשונה.

    3456789899

    אז על מי אתם מהמרים? האם הגרסה העדכנית של הניסאן GT-R שזכתה במרוץ של מוטור טרנד כבר פעמיים סיימה בפעם השלישית במקום הראשון? האם ה-NSX הפגינה עליונות טכנולוגית? האם ה-R8 החדשה הציגה את הפלוס שביעילות הגרמנית? האם הבריטים הפתיעו או שהפעם היו אלו השרירים האמריקאים?

    יש רק דרך אחת לגלות זאת, מקווים שתהנו.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.