• Ad
  • אווירת הכריסמס בניחוח מוטורי עם מזחלת חדשה לסנטה, קן בלוק שמשחק בפליימוביל, הונדה במעשים טובים, אודי R8 כתחליף לטנדר פיק אפ וההפתעה שבעלי מודל X קיבלו מסנטה טסלה לכבוד החג
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    כריסמס מוטורי 144באמת שאין לנו תלונות על החגים של העם היהודי ועל צריכת סופגניות במידה, זה אפילו דבר די טעים, אבל משום מה אף חג עברי (למעט אולי יום כיפור…) לא באמת מצליח למלא את הרחובות באווירה מיוחדת וקסומה הדומה "לכריסמס ספיריט" של העולם הנוצרי הכולל רחובות מקושטים, סיילים מפוצצים, סוודרים דוחים, תוכניות טלוויזיה מתקתקות ובאופן כללי כל דבר שמכניס למוד סכריני וגורם לאנשים לשכוח מכל מיני נושאים זניחים כמו הטרור של דאע"ש, בעיית הפליטים, התפוררות מעמד הפועלים, התחממות כדור הארץ ושאר דברים "כבדים" שממלאים את החיים ביתר ימות השנה.
    מסתבר שרוח חג המולד כובשת גם את עולם הרכב ואפילו משחיזי הפניות הקשוחים דאגו להעלות לרשת סרטוני "מרי כריסמס".

    כריסמס מוטורי 14במקום לצאת עם צמד איילים עייפים ומזחלה, נהג הפעלולים והדריפטר האמריקאי ריאן טורק החליט לקשט יפה את הטויוטה GT86 שלו ולקחת את סנטה קלאוס לסיבוב מהיר על הצד להפצת רוח החג באווירה מעושנת.
    ה-GT86 היא בהחלט מכונית מצוינת לשעשועי זנב, אבל אין ספק שהחוליה החלשה שלה הוא מנוע הבוקסר האטמוספרי שלה המפיק 200 כ"ס וסובל מרצועת כוח צרה למדי.
    לא מעט חובבי דריפטים בוחרים לשפר את המנוע – מהוספת קיט טורבו ועד החלפת המנוע כולו, לרוב למנוע ה-2.5 המוגדש של האימפרזה STI.
    טורק החליט שגם הוא צריך עוד כוח אבל רצה להישאר אטמוספרי, מה שהוביל אותו לשדרוג קטנצ'יק שכלל השתלת מנוע וי 8 בטויוטה.
    ולא לא מדובר בסמול בלוק של שברולט אלא במנוע עם שורשים מזרח תיכוניים וסמל של סוס צוהל.
    כן כן, קראתם נכון – מנוע של פרארי 458 עם 562 כ"ס באחת מהשתלות המנוע הקיצוניות שנתקלנו בהן.

    ההצלחה המטורפת של סרטוני הג'ימקאנה הביאה את פורד לפני מספר שנים להכין לחג המולד הומאז' פרודי בתקציב אפסי לסרטונים של קן בלוק, בדמות סרטון סטופ מושן עם דגם בקנה מידה 1:64 של הפורד פיאסטה המפורסמת של בלוק בלווי ופס קול הכולל סאונדים של הדבר האמיתי.
    ההצלחה הויראלית ברשת של סרטון הלואו-טק דל התקציב בכיכובו של ה-Mental Block גרמו לחבר'ה בפורד לאמץ את ה- SNOWKHANA כמסורת ולהפיק לקראת כל כריסמס סרטון חדש כשהשנה הפיאסטה המיניאטורית של המנטל בלוק מחליקה בין סצנות מפורסמות משוברי קופות הוליוודיים כמו "מהיר ועצבני", "מלחמת הכוכבים", "הארי פוטר", "מכסחי השדים" ו"בחזרה לעתיד".

    בהונדה החליטו לעשות מעשה נקודתי קטן וטוב ויחד עם מיקרוסופט הגיעו לשמח ילדים חולים בבית חולים בקליפורניה.
    בעזרת משקפי מציאות מדומה וגרפיקת HD הם יצרו עבור הילדים החולים שלא יכולים לעזוב את בית החולים מסע וירטואלי ב-360 מעלות במזחלת שלג ברחובותיה של עיר קסומה שהתקשטה לכבוד החג עם הרבה אורות כריסמס מנצנצים, שלג וזיקוקים וכמובן סנטה.


    כל מי שמחזיק מכונית ספורט צריך להתרגל לעובדה שלצד אותם רגעים (לרוב קצרים) מדהימים של אושר וחיבור מושלם בין אדם למכונה שהיא מסוגלת להעניק בכבישים הנכונים, ביום יום לרוב מדובר בפרטנרית די גרועה – צפופה להחריד, לא נוחה, מפרקת את הגב ולחלוטין לא פרקטית לשינוע כל דבר שהוא מעבר לשתי שקיות מהסופר, אבל מסתבר שיש מי שבכל זאת לא מוותרים על השימושיות ומתעקשים להפוך את מכונית העל שלהם למעין טנדר פיק אפ.
    קחו למשל הבחור הזה מסולט לייק סיטי שבארצות הברית שיצא למרחבים המושלגים כדי לכרות אץ אשוח לכבוד חג המולד והעמיס אותו על הגג של האודי R8 שלו.


    הסרטון המרשים של ה-R8 הלבנה (מהדור היוצא) מחליקה על שלג עם עץ אשוח על הגג שימש כנראה השראה לזוג בריטי צעיר שיצא לרכוש צמד עצי אשוח גדולים ביחד עם ה-R8 וי 10 הדנדשה שלהם.

    אבל, כמו תמיד בשנים האחרונות, זו טסלה שמדהימה את כולם בסוף והפעם מדובר במחווה קטנה לבעלי המודל X לכבוד החג.
    כידוע כל מכוניות טסלה מצוידות בחיבור אינטרנטי מהיר ישיר לשרתי טסלה המאפשר לשלוח עדכוני תוכנה למכוניות מבלי לבקר במוסך, לאתר תקלות מרחוק וגם… לשלוח ברכה מיוחדת לכבוד החג.

    כדי להפעיל את הברכה צריך ללחוץ במשך 5 שניות על סמל טסלה במסך התצוגה המרכזי, להכניס קוד סודי שנשלח לבעלי הרכב לאישור ואז לצאת מהרכב ולהמתין לתחילתו של המופע לצללי נעימה מוכרת של החג הכולל פעלולים מרשימים של תאורה ודלתות שחף הידראוליות בהתאם למוזיקה.

    כריסמס ספיריט? עזבו אתכם, לנו אין שום סיבה להתלונן, הרי יש לנו כרטסים ל"פסטיגל".

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    צפו: סנטה שורף צמיגים בטויוטה עם מנוע פרארי וטסלה במופע אורות החשמל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.