• Ad
  • צפו: ניסאן במחווה מיוחדת ליום הדונאטס האמריקאי

    בסוף השבוע חגגו בארצות הברית את "יום הדונאטס הלאומי" והאמריקאים הסתערו בהמוניהם על סופגניות החישוק שהם כה אוהבים. בניסאן החליטו לציין את החג עם מתכון לא שגרתי לדונאטס
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    5646566578בראש השנה הישראלים אוכלים תפוח בדבש, בפסח מצות, בשבועות עוגות גבינה ובחנוכה מתענגים על סופגניות. בארץ לא מעט מאכלים מזוהים עם חגים מסוימים אבל אין כאן שום חג או יום מיוחד המוקדש לסוג אוכל.

    מסתבר שבארצות הברית דווקא יש ובשישי האחרון, כמו בכל יום שישי ראשון של חודש יוני כבר מעל ל-70 שנה, נחגג ברחבי ארץ הדוד סם יום הדונאטס הלאומי.

    חג הדונאטס נחגג לראשונה בשנות ה-30' של המאה ה-20' והוא היה יוזמה של מתנדבי צבא הישע לזכרם של המתנדבים שסיכנו את חייהם בקווי החזית כדי להגיש את המאכל המתוק לחיילים במהלך מלחמת העולם הראשונה.

    עוד ב-TheCar:
    ניסאן מציגה: דריפטינג למחבקי עצים
    דריפט במהירות של מעל ל-300 קמ"ש
    צפו: הדוד הרוסי של קן בלוק

    חג הדונאטס מביא לעליה נקודתית של עשרות אחוזים בצריכת הדונאטס הלאומית וכחלק מהמסורת שנוצרה בעת ימי המשבר הכלכלי הגדול של שנות ה-30 נהוג לחלק ביום הזה דונאטס בחינם לכל דורש.6567578679700

    גם מעבר לאותו יום המיוחד, המקבילה האמריקאית של הסופגניה היא ללא ספק סוג של מאכל לאומי אייקוני. כמו הסופגניה, גם הדונאט עשוי מבצק המטוגן בשמן עמוק, אך הגרסה האמריקאית היא לרוב בצורת גלגל עם חור באמצע וכוללת אופציות רבות לציפוים אך לא מילוי של ריבה.

    54669870800בשל הזמינות שלו וכמות האנרגיה (הקלורית) הטמונה בו, הדונאטס הפכו למאכל חביב על אנשים העובדים במשמרות כמו שוטרים בתפקיד, למשל, וזכו במהלך השנים למעמד מיוחד בסרטים ובסדרות טלוויזיה.

    יצרנית הרכב ניסאן החליטה, לכבוד החג, להעלות לרשת סרטון המשלב בין דונאט למאכל לפעלול הנהיגה אשר בשל הסימנים שהוא יוצר על האספלט המזכירים בצורתם את המאכל האמריקאי הלאומי – זכה לכינוי "דונאטס".

    הסרטון מתחיל במה שנראה כמו קטע מעוד תוכנית בישול. אבל כשמגיע השלב להוספת ציפוי סוכריות צבעוניות מוצגת בו דרך ייחודית, מהירה במיוחד ומאוד לא שגרתית לביצוע בעזרת 320 כ"ס בגלגליה האחוריים של Z370 הנהוגה בידיו המיומנות של כוכב פורמולה דריפט כריס פורסבורג.

    בתיאבון.
    אגב, בניגוד לסופגניית החישוק, הדונאטס המוטוריים הם נטולי שומן לחלוטין.

    5465786

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.