• Ad
  • צפו: משחק הכיסאות ממסיבת הכיתה מול סימולטור נהיגה משוכלל

    לקראת יציאתה של הגרסה השביעית של המשחק Forza Motorsport ל-XBOX, מפתחיו החליטו להציגו בעזרת משחק "כסאות מוזיקליים" מוטורי במיוחד
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    לא נעים להודות בזה, אבל אני קצת נתקעתי איפשהו בימי ה-"OutRun" – אותו משחק של SEGA שכבש את אולמות הארקייד במחצית השניה של שנות ה-80' של המאה ה-20.
    אני עדיין זוכר איך היינו נוסעים במיוחד בקו 24 של דן (בלי מזגן ועם אנשים מעשנים חופשי – לא להאמין אבל אמיתי) ל"כוכב שבתאי" בדיזנגוף ליד הכיכר ומחכים בתור כדי לשחק במשחק הנחשק שדרש שני אסימונים וכלל הגה מושב ספורטיבי ומסך גדול.

    למרות שהתצורה של עמדת המשחק הזכירה מכונית פורמולה סינגל סיטר, במשחק עצמו נהגת בפרארי טסטה רוסה אדומה ונטולת חלק עליון כשלצידך בלונדנית טובת לב עם שיער מתנפנף ברוח.
    באותם ימים OutRun נחשב לאחד ממשחקי המחשב הכי מושקעים, מרשימים ומציאותיים שבנמצא, כזה שמספק את חווית נהיגה הכי קרובה למציאות, אבל לפחות מבחינתי ברגע שקיבלתי רישיון לדבר האמיתי, אפילו שהמכונית הראשונה שלי לא הייתה בדיוק טסטה רוסה פתוחה, לא הרגשתי יותר שום צורך או דחף לנהוג בעולם הווירטואלי.

    אני כמובן יודע שהרבה מאוד השתנה ב-30 השנים האחרונות ומשחקי הנהיגה של ימינו מציגים גרפיקה ברמה "קצת" יותר גבוהה וחווית נהיגה קרובה כל כך מכל הבחינות לדבר האמיתי עד שלמעשה אין היום נהג מרוצים מקצועי שלא משקיע המון שעות באימונים וירטואליים, לא בעזרת תוכנה שפותחה במיוחד לנהגים מקצועיים אלא במשחקים שגם עקרות בית משועממות, גיימרים מקצוענים וילדים בני 10 משתמשים בהם.

    רגע לפני השקת הגרסה החדשה והשביעית של Forza Motorsport לקונסולת XBOX מפתחי המשחק החליטו כי קיים צורך להנגיש אותו ולהמחיש בצורה ויזואלית משעשת את ההתאמה של שלו לכווו-ללללם – מחובבנים, דרך גיימרים ועד נהגי מרוצים והפיקו סרטון חמוד ומשעשע בהשראת משחק הכיסאות שכולנו בוודאי זוכרים ממסיבות הכיתה ביסודי, רק שכןא במקום כסאות כיתה הוצבו מכוניות כמו פגאני הואיירה, ניסאן GT-R ניסמו, למבורגיני הורקאן, דודג' צ'אלנגר, המוסטנג הפסיכית של קן בלוק מג'ימקאנה 7, פורשה GT2RS החדשה וגם…. יוגו היגוסלבית שנחשבת לאחת המכוניות הגרועות שנמכרו בארצות הברית ב-50 השנים האחרונות.

    בהתאם לכללי משחק הילדים המפורסם המשתתפים, בהם גם הקומיקאי אדם קורולה ונהג המרוצים קן בלוק, הסתובבו סביב המכוניות עד לרגע בו נפסקה המוזיקה ואז במקום למהר לתפוס סתם כיסא על כל אחד מהם היה להתמקם במהירות האפשרית במושב הנהג של אחת המכוניות ולצאת למסלול.

    כפי שאתם בוודאי יכולים לנחש בלוק לא בדיוק הצליח להתמקם מאחורי ההגה של המכונית שנבנתה מאפס במיוחד עבורו וגם לאדם קורולה לא היה יותר מדי מזל בעולם הווירטואלי.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.