• Ad
  • מה קורה כששני נהגים מקצועיים מחליפים תפקידים? נהג הפורמולה סבסטיאן פטל ונהג האמבולנס אלכס קנפטון הגיעו עם הכלים שלהם לדו קרב מעניין על מסלול המרוצים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    4545657777המשחקים האולימפיים שהחלו בימי יוון העתיקה לפני קרוב ל-3,000 שנה הם הוכחה ניצחת לכך שבני האנוש הם ככל הנראה יצורים תחרותיים מאוד וכל אימת שרק מתעורר אפילו איזשהו קצה של התלבטות באשר למי טוב יותר, חזק יותר, חכם יותר או מהיר יותר איכשהו עד מהרה זה הופך לתחרות ראש בראש.

    במשחקי האולימפיאדה מאות שנים לפני הספירה התקיימו מרוצי מרכבות וסמוך מאוד לרגע שבני האדם חיברו מנוע לכרכרות שלהם החלו מרוצי המכוניות.

    עוד ב-TheCar:
    האם אפל מוותרת על ה-i car?
    בקרוב: חופה במכוניות פורמולה 1

    אבל גם מעבר למרוצים מוסדרים שלרוב מיועדים לכלים מוטוריים מאותו סוג, הסקרנות והתחרותיות של האנשים הביאה אותם, במיוחד בשנים האחרונות ועם עליית הפופולריות של סרטונים ויראליים, להשוואות קצת פחות שגרתיות, למשל בין אופנוע למכונית, בין מכוניות כביש לשטח, מכונית מול מטוס, רכבת, סירת מנוע, אופניים, אצן, צ'יטה, יונת דואר והיד עוד נטויה.

    4546758698797

    54654676578698בסוף השבוע עלה לרשת סרטון המשווה בין שני רכבים בייצור סדרתי עם רישוי לכביש במסלול סגור. לכאורה שום דבר שדורש התעכבות עליו, אבל אז מבט חטוף נוסף מגלה שמדובר במכוניות די שונות אחת מהשניה – פרארי 488 ואמבולנס רנו כשבהגאים שלהם אוחזים שני בחורים המתפרנסים מנהיגה – אלכס קנפטון, נהג אמבולנס מנוסה עם רקורד של 1356 נהיגות מבצעיות, וגרמני אחד העונה לשם סבסטיאן פטל שנוהג עבור פרארי ובאמתחתו 3 אליפויות עולם ו-42 ניצחונות במרוצי פורמולה 1.

    אתם בוודאי משוכנעים שזה ממש לא כוחות, אבל כאן בדיוק מגיע הטוויסט הכולל חילופי תפקידים ובדו קרב זה קנפטון הוא זה שמופקד על הגה הפרארי עם מנוע וי 8 טורבו המפיק 660 כ"ס ואילו פטל נוהג באמבולנס רנו עם מנוע דיזל המפיק 120 כ"ס בלבד.
    הפרמדיק, שמעולם לא נהג בפרארי לפני כן, נראה נהנה מכל רגע, לא מפחד ללחוץ על הדוושה ועוצר את השעונים על 2 דקות ו-17 שניות בסיום הקפה בודדת של המסלול.

    6767678799גם בעבור נהג הפורמולה המנוסה נהיגה באמבולנס היא משהו חדש לחלוטין, אך למרות עוצמת המנוע המוגבלת ומרכז הכובד הגבוה, פטל מצליח לסחוט מרכב החירום הרבה מעבר למה שניתן לדמיין ולמרות נחיתות של מעל ל-500 כ"ס אל מול הפרארי מצליח, כך לפחות על פי מה שמוצג בסרטון, לסיים הקפה של המסלול ב-2 דקות ו-10 שניות – 7 שניות מהר יותר מזמנו של הפרמדיק במכונית העל.

    האמת, אנחנו לא בטוחים לגמרי שהסרטון לא תוסרט מראש שכן עם כל הכבוד לפטל, נהג האמבולנס בהחלט נראה כמי שלא מפחד ללחוץ על הדוושה ועם יתרון כל כך מוחשי בהספק קצת קשה להאמין שבמסלול לא קצר הוא לא הצליח לצבור יתרון לפחות בקטעי הישורת.
    כך או כך, הסרטון שווה צפיה

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    צפו: מי יותר מהיר – פרארי 488 או אמבולנס?

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.