• Ad
  • צפו: המכונית הכי שעירה בעולם

    יש מי שרואים במכונית שלהם סוג של קנבס נייד להבעה אישית, לעיתים התוצאה מרשימה, לעיתים מביעה ולא פעם היא פשוט יוצאת משליטה כמו במקרה זה של ספרית איטלקיה שהחליטה יום אחד לצפות את הרכב שלה בשיער אנושי
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    על פניו לכאורה מכונית היא מכשיר שימושי ובעל מהות פונקציונלית ברורה ופשוטה: לשנע אנשים ממקום למקום ביעילות ובנוחות, ממש כמו שמכונת כביסה אמורה לאפשר ניקוי מהיר ויעיל של בגדים ומקרר שומר על המזון טרי לאורך זמן.
    עם זאת, בניגוד לאותם מכשירים חשובים ללא ספק לקיום החיים בעידן המודרני, רבים מוצאים במכונית שלהם ערך מוסף, מייחסים לה תכונות אנושיות, רואים בה סמל סטטוס ולא פעם אפילו משתמשים בה כאמצעי להבעה אישית.

    בניגוד לנעשה במגזר מכונות הכביסה, המקררים ומרבית המכשירים המכניים והאלקטרוניים הסובבים את חיינו, לא מעט אנשים משקיעים משאבים, זמן ומזומנים בשדרוג הרכבים שלהם, בין אם מדובר בשינויים מכניים במנוע, במתלים או בבלמים ובין אם מדובר בשיפורים ויזואליים.
    מרבית המשפרים מסתפקים לרוב במוצרים שניתן למצוא בחנות האביזרים השכונתית או באתרי הקניות ברשת, אבל יש כאלה שמתעקשים להעניק לרכב שלהם טאץ' ייחודי בלתי נשכח בהתאמה אישית.

    עוד ב-TheCar:
    פיאט 500 ב-50 אלף יורו?
    שיא גינס: 160 קמ"ש במכונית מתנגשת מהלונה פארק
    צפו: שיא גינס חדש לנסיעה על שני גלגלים


    הבעיה היא שלא פעם מדובר במדרון חלקלק בו הגבול בין מינון נכון לבין הגזמה פראית הוא דק מאוד ולעיתים העניינים פשוט הופכים לביזאריים מדי ויוצאים משליטה, כמו במקרה של מריה לוצקיו מוגנו ספרית מדרום איטליה שהחליטה להעניק לפיאט 500 הקלאסית שלה טיפול מיוחד והשקיעה כמה מאות שעות עבודה ולא מעט ממון בכיסוי מלא ומוחלט של כל סנטימטר של הצ'ינקווה צ'נטה הקטנטנה שלה מבפנים ומבחוץ ביותר מ-200 קילוגרם של שיער נשים אמיתי שאספה במשך זמן לא מבוטל במספרה שלה.
    התוצאה, לטעמנו לפחות, מוזרה ואולי אפילו מעט קריפית אבל ללא ספק מושכת את העין של כל מי שנמצא בסביבה. מוגנו מדווחת שהיא נוסעת ברכב בערך פעם בשבוע וזוכה לתגובות רבות, חלקן מפרגנות ואוהבות וחלקן גם שליליות, אבל לספרית בת ה-47 לא ממש אכפת והיא מאוד מרוצה משדרוג המכונית שלה אשר העניק לה הרבה סיפוק מקצועי.

    מעבר לעבודה הרבה שמוגנו השקיעה בציפוי הרכב בשיער, מסתבר שהמכונית מצריכה גם לא מעט תחזוקה שוטפת ממש כמו שיער אנושי – חפיפה, סירוק, סידור של צמות שהתפרעו ברוח או קיצוץ קצוות.
    לאחרונה הספרית האיטלקיה והמכונית המיוחדת שלה זכו להכרה רשמית לאחר שאנשי ספר השיאים של גינס הגיעו לעיירה של מוגנו, בחנו את היצירה המתגלגלת לעומק וקבעו כי המכונית תכלל בספר השיאים של גינס כמכונית השעירה בעולם.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.