• Ad
  • כמעט כל חולה הגה חולם להתעורר בוקר אחד ולמצוא למבורגיני בחניה. בזמן שרובנו משתדלים לא לחיות בהזיות, חובב אקזוטיקה איטלקית מטיוואן מצא דרך מקורית וזולה במיוחד להגשים את החלום בעזרת סכין חיתוך, דבק פלסטי, קרטוני אריזה, צבעי גואש והשראה מביטאון חיל האוויר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    כמעט לכל חולה הגה יש פינה חמה בלב לאקזוטיקה איטלקית ותשוקה נסתרת לרדת בבוקר לחניה ולמצוא שם במקומה של המשפחומטית-ליסינג האפרורית איזו מכונית אדומה או צהובה הנושאת בגאון את סמל הסוס הצוהל של פרארי או את השור הזועם של למבורגיני,אבל בעולם האמיתי רק מעט אנשים יכולים להגשים את התשוקה הזו והרוב המוחלט של האנשים משלימים עם העובדה שכל עוד הם לא יעשו איזה אקזיט מדהים או יזכו בפיס זה כנראה לא יקרה.
    עם זאת, יש כאלה שמנסים לחשוב על דרכים יצירתיות כדי להגשים בכל זאת את אותו החלום, לפחות באופן חלקי, למשל על ידי השקעת מאות שעות עבודה בבניית רפליקה שדומה לדבר האמיתי אך מתבססת על רכב פשוט יחסית ולא אקזוטי בכלל.

    עוד ב-TheCar:
    הרפליקה שמשאירה עשן לפרארי
    צפו: ג'יפ משביע במיוחד
    רכבי הפרארי שכיכבו ב"מגנום" וב"מיאמי מחלק מוסר" למכירה

    העניין הוא שפרויקט כזה הוא כלל לא דבר של מה בכך, לא קל לבצע אותו והוא דורש השקעה כספית לא מבוטלת שכלל לא מבטיחה שבסופו של דבר תהיה לכם מכונית שגם תהיה מרשימה לנהיגה על הכביש.
    בחור טיוואני אחד מצא לאחרונה פתרון מקורי וזול בהרבה לתשוקתו ללמבורגיני אבנטדור צהובה בחניה.

    אלה מביניכם שנמצאים מספיק זמן על הכדור הזה בודאי זוכרים את דגמי הקרטון המרהיבים לגזירה והדבקה של מטוסים ומסוקים שהיו מצורפים לגיליונות של "ביטאון חיל האוויר" בשנות השבעים והשמונים.
    בניית אותם דגמים קטנים הצריכה יכולות גזירה טובה, דבק פלסטיק ובעיקר הרבה סבלונות.
    על אף שלא ספק מדובר ב"לואו-טק", מסתבר שגם בעידן של ריגושים מהירים ומדפסות תלת מימד יש אנשים עם אהבה לאולדסקול כמו אותו טיוואני שהחליט לתכנן, לגזור ולהדביק דגם בגודל מלא בקנה מידה של אחד לאחד של המכונית האהובה עליו – מקרטון.

    על אף שבמקרה של האבנטדור הכוללת, כמו כל דגמי למבורגיני, עיצוב אוונגרדי עם שלל זוויות חדות, מדובר במשימה לא פשוטה בכלל. כפי שאתם יכולים לראות בתמונות התוצאה מרשימה למדי וכוללת הקפדה על הפרטים עם ספוילר אחורי גדול וגם "תא נוסעים" עם מושבים מפוסלים ואשליה של תיפורים צהובים.

    למרות הדמיון המרשים למקור, כפי שאתם בוודאי מנחשים לאבנטדור הקרטון אין ביצועים מרשימים במיוחד או למעשה יכולות תנועה כלל.
    אנחנו בכל מקרה חשבנו גם על זה ומציעים למתכנן לוותר על תא הנוסעים ולהלביש את מעטפת הקרטון על מכונית קטנה שאמנם סביר להניח לא תספק את הריגוש של רכב עם מנוע מרכזי שמפיק 740 כ"ס אבל בהחלט יכולה להספיק לכמה סיבובי דאווין ברחבי העיר.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    צפו: הלמבורגיני הזולה בתבל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.