• Ad
  • תושב טקסס התבאס מדו"ח שקיבל והחליט לשלם את הקנס בדרך מאוד מקורית, בעזרת 21000 אלף מטבעות של סנט
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    cent3לא פעם אנשים מתעצבנים מאוד על דו"חות שהם מקבלים ולא מוכנים בשום אופן לקבל את רוע הגזרה ופשוט לשלם את הקנס, להשאיר את האירוע מאחור ולהמשיך בחיים.
    יש כאלה שנלחמים על הצדק שלהם עד תום, שולחים מכתבים מנומקים ומנסים להוכיח את חפותם בבית המשפט ויש מי שמוצאים דרכים מקוריות ביותר לשלם את חובם בדרך שתבהיר לכולם מה הם בדיוק חושבים על הקנס שקיבלו.

    זה בדיוק מה שעשה רט סנדרס שיצא במסע צלב אינטרנטי נגד המערכת אחרי שהוא נתפס נוהג במהירות של 39 מייל לשעה (63 קמ"ש) באזור בו מותרת נסיעה במהירות של לא יותר מ-30 מייל לשעה.

    בתחילה סנדרס, תושב טקסס בן 32, ניסה לטעון לחפות בבית המשפט אבל הוא הפסיד ובנוסף לקנס המקורי שעמד על 80 דולרים נדרש לשלם גם הוצאות משפט שכמעט שילשו את הסכום שהגיע ל-212 דולרים – מעצבן בהחלט, אבל לא משהו שאמריקאי ממעמד הביניים לא יכול לעמוד בו.

    סנדרס אמנם הבין שאין לו ברירה אלא לשלם את הקנס, אך החליט לעשות זאת בדרך ייחודית ואסף מבנקים ומחנויות בעיר לא פחות מ-21000 אלף מטבעות של סנט, העמיס אותם בשני דליים גדולים שצבע בשחור ועליהם כתב "Extortion Payment" (דמי סחיטה).

    cent 1

    סנדרס העמיס את הדליים על רכבו ויצא לגזברות בית המשפט בעיר.
    הפקידה שאלה אותו אם הוא יכול לעזור וסנדרס מצידו שאל האם הוא יכול לשלם את הקנס והאם ניתן לשלם את הסכום המדויק במזומן. כשנענה בחיוב הוא יצא לרכבו, הביא את הדליים העמוסים ושפך את תכולתם על הדלפק של הפקידה ההמומה ועזב את המקום תוך שהוא מפטיר: "ספרו, כל הסכום שם ואל תשכחו לשלוח לי את החשבונית, אתם יודעים את הכתובת שלי".

    ובכן מסתבר שבבית המשפט בטקסס החליטו לכבד את הדרך הלא שגרתית של סנדרס לשלם את החוב והביאו למקום שתי מכונות לספירת מטבעות שבסיומה התברר שסנדרס הביא יותר כסף מאשר סכום הקנס ולזכותו יתרה של 781 מטבעות שהם 7.81 דולרים.
    ממזכירות בית המשפט יצרו קשר עם סנדרס והשאירו לו הודעה במשיבון המציינת כי ישנה יתרה לזכותו והוא בהחלט מוזמן לבוא לאסוף אותה בכל עת.
    סנדרס מצידו היה נחרץ ואמר "שמרו את העודף".
    לנו יש עצה בחינם אין כסף לאנשים כמו סנדרס: הפנו את האנרגיות ואת היצירתיות שלכם למשהו יותר שימושי.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    צפו: הדרך האיטית לשלם על דו"ח מהירות מעצבן במיוחד

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.