• Ad
  • חקלאי עם הרבה זמן פנוי, תשוקה למכונית על ולא מעט כשרון בנה מאפס רפליקה מרשימה בקנה מידה מוקטן של למבורגיני אבנטדור
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    באופן כללי, רפליקות למכוניות הן דבר די מגוחך ומיותר ממש כמו חיקויים של שעון רולקס ב-10 דולר מצ'יינה טאון וג'ינס ליווי'ס ב-30 שקל מהשוק – הלו, על מי אתם מנסים לעבוד?
    אבל אפשר להסתכל על זה אחרת: למה לשלם אלפי דולרים על שעון או סכום נכבד על מכנסיים שהרי גם השעון שעלה פרוטות מראה את השעה הנכונה וג'ינס מהשוק הוא שימושי בדיוק כמו זה המקורי שעולה פי 10 ויותר בגלל המיתוג.

    במכוניות העניין קצת סבוך יותר ובמרבית המקרים הקשר בין המכונית המקורית (לרוב דגם אייקוני של מכונית ספורט או מכונית על כלשהי) לדבר האמיתי הוא מקרי בלבד ולמרות ששתיהן יוכלו להוביל אותך מנקודה א' ל-ב' כל מה שיקרה בדרך יהיה שונה בתכלית משום שעם כל הכבוד פונטיאק פיירו (דגם מאוד פופולרי כבסיס לרפליקות בשל מחירו הנמוך, צורתו הספורטיבית והמנוע המרכזי) בחיים לא תסע כמו למבורגיני קונטאש או פרארי 308.

    עם זאת, למרות הסתייגותנו הברורה מכלי רכב המחופשים לרכב אחר קשה שלא להעריך את החוואי מאחת ממדינות המזרח שאחראי לרפליקה המרשימה של האבנטדור רודסטר שבתמונות לפניכם.

    בניגוד למרבית הרפליקות שמבוססות על רכב קיים עליו מורכב בודי קיט מפיברגלס שמתחבר עם הרבה חומר פחחים, אותו חוואי, שכנראה סבל מעודף זמן פנוי קיצוני, בנה את הגרסה הביתית שלו לסופר קאר מסנטה אגתה מאפס ובהרבה סבלנות ולא מעט כישרון כיפף, ריתך וחיבר יריעות וצינורות מתכת כדי להגיע למראה דומה מאוד לזה של מכונית העל.

    החוואי החליט לא לייצר העתק בגודל 1 ל-1 של הדבר האמיתי אלא גרסה מדויקת בקנה מידה קטן יותר שתתאים יותר למשאבים, ליכולות ולמנוע האופנוע החד צילינדרי שעמדו לרשותו.

    מעבר לדמיון המרשים לחיטובי המרכב של השור הזועם, תשומת הלב לפרטים הקטנים היא מדהימה ולבד מדלתות מתרוממות, כמתבקש מלמבורגיני, ניתן לציין גם את פאנל הגג הזז על גבי מסילה ונעלם מאחורי המושבים כשבוחרים לנוע טופלס, את הכנף האחורית המתרוממת, את כונסי אוויר הצדדיים שנפתחים ונסגרים, את גרפיקת תאורת לד האחורית ואת תא הנוסעים (נקודת התורפה הבולטת במרבית הרפליקות) שכולל קונסולה מרכזית דומה למדי לדבר האמיתי.
    גם מתחת למעטפת נרשמה הקפדה על פרטים  והרכב אפילו צויד במערך מתלים הידראולי עם אפשרות לשינוי גובה המרכב, ממש כמו במכונית העל שעולה מאות אלפי דולרים.

    עם זאת, בכל הנוגע ליחידת ההנעה אין ספק שאין שום דמיון בכל הנוגע להספק ולסאונד בין מנוע הצילינדר הבודד כאן למנוע הוי 12 החלומי של הדבר האמיתי ונותר רק לקוות שהמימדים המוקטנים והמשקל הקל מאפשרים למיני אבנטדור לנוע בקצב שאינו מביך.

    התמונות שהגיעו לרשת מציגות שלבים מתקדמים של הפרויקט, מהתאמת לוחות הגוף האחרונים, דרך הוספת יחידות התאורה ועד להחלקת משטחי המרכב בעזרת חומר פחחים לקראת צביעה, אך לצערנו לא כוללות אף תמונה של התוצאה הסופית.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

     צפו בתמונות: חוואי בנה למבורגיני בחצר

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.