• Ad
  • בעל פרארי החליט לחתוך את רכבו באמצע ולהפוך אותו ללימוזינה. בפרארי לא התלהבו ומאיימים על בעל הרכב בתביעה אם זה לא יסיר מהרכב כל לוגו או סממן המקשר אותו ליצרנית מכוניות העל מאיטליה.
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    לא פעם אנחנו מזדעזעים קשות  מכל מיני תוספות עיצוב, התאמות אישיות או הסבות שאנשים עושים למכוניות שלהם, אבל למרות שלא פעם מדובר במראות קשים לעיכול, כל עוד התוצאה הסופית עומדת בדרישות ובתקנות הרישוי המקומיות אין ספק שזכותו של הבעלים לעשות ככל העולה על רוחו עם מכוניתו.

    מסתבר שבפרארי לא ממש חושבים כך ויצרנית מכוניות הספורט האקזוטיות מאיטליה מאיימת כעת לנקוט פעולות משפטיות נגד בחור בריטי בשם דן קאולי ממנצ'סטר שהחליט לפני כמה שנים לחתוך פרארי 360 מודנה ולהפוך אותה ללימוזינה.

    היצרנית ממודנה טוענת כי מאחר שקאולי חתך את המכונית באמצע והאריך אותה ב-3 מטרים, אין למעשה קשר בין המכונית שיצר למכונית שיצאה משערי המפעל ועל כן עליו להסיר ממנה את כל סמלי המותג עם סמל הסוס הצוהל או כל תג או סממן אחר המקשר את הלימוזינה ליצרנית רכבי העל האיטלקית.

    עוד ב-TheCar:
    פרארי איבדה את הזכויות לשם "טסטה רוסה"
    סוף העולם הגיע? פרארי תייצר רכבי פנאי
    ללא חמלה: פרארי לה-פרארי תגרס לאחר שבעליה ניסה להתחמק מתשלום מכס

    עורכי הדין של פרארי מזהירים שאם קאולי לא יענה לבקשתם בתוך 14 ימים הם עשויים לתבוע אותו בגין שימוש אסור בסימן מסחרי השייך לפרארי והפרת זכיות יוצרים.

    קאולי סבור כי מדובר באיומי סרק ולא מבין את הבסיס לטענות של פרארי. "איזה תקדים קובע כשאתה לא יכול לעשות מה שאתה רוצה עם הנכס שלך?", תמה בעלי של הפרארי המוארכת המחזיקה בתואר "הלימוזינה המהירה בעולם" וגם "הפרארי הארוכה בעולם".

    קצת לא ברור מה גרם לפרארי להזכר לאחרונה בלימוזינה הנושאת את סמל הסוס הצוהל משום שזו נבנתה כבר לפני קרוב לעשור. בכל מקרה לימוזינת פרארי, ככל הנראה היחידה בעולם, כוללת כאמור תא נוסעים מוארך אשר למרות תוספת של לא פחות מ-3 מטרים לאורך ובזכות שימוש בסיבי פחמן העלה את משקל העצמי של הרכב עלה ברק 160 קילוגרם דבר שמאפשר למנוע המקורי המפיק 400 כ"ס לדחוף את הלימוזינה למהירות מרבית מרשימה של 267 קמ"ש.

    את המרכב המוארך שנבנה בעבודה ידנית בעלות מכובדת של כ-200 אלף לירות שטרלינג וכולל צמד דלתות שחף ענקיות המתרוממות כלפי מעלה ו-8 מושבי באקט עשויים מקרבון תכנן ובנה בזמנו כריס רייט, עובד לשעבר של מקלארן שנחשב למומחה לבניית מרכבים מסיבי פחמן.

    עם או בלי קשר לאיומי התביעה והחשש כי לא ניתן יהיה לעשות בלימוזינה שימוש חוקי בקרוב, רייט וקאולי שוקדים בימים אלה על לימוזינה על נוספת, הפעם על בסיס אודי R8, וזו אף אמורה לקחת מהפרארי את התואר "הלימוזינה המהירה בעולם".

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    פרארי מאיימת לנקוט בפעולות משפטיות נגד בעליה של פרארי שהוסבה ללימוזינה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.