• Ad
  • פיאט 500C יחידה במינה שעוצבה על ידי בית האופנה מיסוני נמכרה בסכום שיא של 50 אלף יורו, מה שהופך אותה כנראה לפיאט 500 היקרה ביותר אי פעם
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    האם הייתם משלמים 50 אלף יורו על פיאט 500C? מסתבר שיש מי שהסכים לשלם את סכום שכזה על מכונית המיני רטרו של פיאט (ובואו נתעלם רגע מהעובדה שבישראל מוכת המיסים זה בערך מחירה של אבארט 500C מאובזרת).

    באירוע התרמה למען המלחמה במחלת האיידס שנערך בסוף השבוע האחרון במילאנו, הוצעה מכונית פיאט 500C צבעונית וייחודית שעוצבה במיוחד לאירוע במכירה פומבית, כשרוכש אלמוני הסכים לשלם עליה את הסכום הנ"ל. גרסאות מיוחדות בעיצוב מיוחדת של פיאט 500 כבר יצאו בעבר בשיתוף עם בתי אופנה ומעצבים מובילים, אך מחירן לא הגיע למכירה של ה-500 הספציפית הזו.

    עם כל הכבוד למטרה הנעלה, בשביל סכום שכזה המכונית צריכה להיות ייחודית, והיא אכן כזו. על עיצובה של ה-500 הזו אחראית אנג'לה מיסוני, המעצבת של בית האופנה מיסוני (Missoni), שם שאולי לא אומר לנו חובבי הרכב כלום, אבל אם תשאלו את הפאשניסטיות הן בוודאי יתמוגגו. כיוון שבית האופנה עוסק בביגוד ואקססוריז ולא במכוניות, הביצוע הוטל על סדנה בשם Customs  Garage Italiaשבימים כתיקונם מבצעת תפירה אישית של מכוניות יוקרה, מטוסים פרטיים ויאכטות ללקוחות עתירי ממון. אז מה זה פיאט 500 בשבילם?

    המכונית זכתה לצביעה ייחודית בסגנון של בית האופנה מיסוני, עם צבע בסיסי שחור ופסים העוטפים את המכונית בצהוב, לבן, ירוק, אדום ותכלת. הצבעוניות המשיכה גם לתא הנוסעים עם ריפוד מושבים, שטיחים ודיפון דלתות, קונסולת ידית ההילוכים ועוד פריטים שרופדו בבד בגווני הפסים החיצוניים. המושבים וההגה נעטפו בעור איכותי בצבע קרם והגג המתקפל הוא בצבע אדום.

    מעבר לכך שהאופנתיות זועקת מכל עבר לא נעשו שינויים אחרים במהדורה הזו, אם אפשר לקרוא לה מהדורה, שכן רק יחידה אחת ממנו יוצרה עבור אירוע הצדקה. אז מה זה 50 אלף יורו בשביל מכונית מעוצבת יחידה במינה כשיש אנשים שקונים תיק במחיר שכזה?

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    פיאט 500 ב-50 אלף יורו?

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.