• Ad
  • פורשה השיקה את 718 קאיימן בסין. בארץ עוד השנה

    קאיימן S החדשה מייצרת 450 ניוטון מטר של מומנט ומאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.2 שניות ולמהירות מרבית של 285 קמ"ש
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    שבועות אחדים לאחר חשיפתה של מתיחת הפנים המשמעותית של 'בוקסטר' בתערוכת ז'נבה, תחת השם החדש-ישן '718', משיקה פורשה בתערוכת בייג'ין את 718 'קאיימן' – תצורת הקופה של אותה מכונית.
    הבשורה של פורשה, לאחר שכבר השלימה את הנחתתם של מנוע ארבעה צילינדרי מוקטן נפח ושל הגדשת טורבו, היא שגרסת הקופה מתומחרת על-ידה במחיר נמוך מזה של תצורת הקבריו, כנהוג לגבי ה-911.

    מובן שהמנועים הארבעה צילינדריים השטוחים, המוגדשים והחדשים שהושקו עם בוקסטר מניעים גם את קאיימן, כך שהספקיהן של הקופה והפתוחה זהים הפעם. גרסת הכניסה מתחילה 300 כ"ס ממנוע הבוקסר בנפח שני ליטרים, ואילו גרסת ה-S מספקת 350 כ"ס.

     

    718 Cayman S und 718 Boxster S

     

    בפורשה אמנם מתייחסים אליה כאל "הדור הרביעי" של קאיימן, אבל מבחינתנו זה בסדר גם לכנות אותה "מתיחת פנים משמעותית של הדור השני", ורק כדי שנזכור שהמילקי בברלין עדיין יותר זול אפשר להזכיר גם שמחיר המחירון הרשמי של קאיימן 718 בגרמניה מתחיל ב-51,623 אירו ומחירה של 718 קאיימן S מתחיל שם ב-64,118 אירו.

    אצלנו, בישראל, צפויה הגרסה הבסיסית של 718 קאיימן, עם מנוע ה-2.0 ליטר טורבו, לעלות החל מ-442,000 ש"ח, ואילו מחיר המחירון של 718 קאיימן S, עם מנוע בנפח 2.5 ליטר טורבו, הוא החל מ-549,000 ש"ח.

    השיווק של המכונית באירופה צפוי להתחיל בספטמבר השנה, אולם שי דואני, מנכ"ל 'אורכיד' – חברת היבוא של פורשה לישראל, מוסר שלארץ תגענה מכוניות ראשונות כבר בשלהי חודש אוגוסט הקרוב.

    שינויי העיצוב שפגשנו בבוקסטר חלים כמובן גם הם בקופה, עם פגוש קדמי בעל כונסי אוויר מודגשים יותר וחזות מעט יותר כוחנית, ובפורשה טוענים שלא מדובר רק בעניין ויזואלי אלא שהעיצוב מחדש של כל כונסי האוויר באמת משפר את יעילות הקירור.

    מאחור עוצבו הפנסים והפגוש מחדש והשמשה האחורית גולשת כמעט עד לכיתוב הממוקם מחדש של פורשה, כך שנוצר בידול ויזואלי ברור בין שתי הגרסאות של המכוניות גם כאשר הבוקסטר מכוסה בגג שלה.

     

    718 Cayman S

     

    אין טעם להכביר מילים אודות שינויים בעיצוב הפנים של המכונית ועל שדרוגי מערכת המולטימדיה והחיבוריות שלה לכל הסמארטפונים, מפני שבאופן כללי כל מה שהשתנה בתוך התא הוצג כבר עם הבוקסטר 718.

    מה שאף פעם לא מעייף לשמוע זה שמנוע ה-2.0 ליטר המוגדש מייצר 90 ניוטון מטר יותר מקודמו האטמוספירי ובסך הכל 380 ניוטון מטר – מה שמאפשר לקאיימן להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.7 שניות (אם היא מצוידת ב'חבילת הספורט' האופציונלית), ואילו מנוע ה-2.5 ליטר המוגדש הרוויח 50 ניוטון מטר וכעת מייצר 420 נ"מ, כך ש-S מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.2 שניות.

    275 קמ"ש היא המהירות המרבית של קאיימן בכל מקום שבו תימכר ללא הגבלת מהירות, ומי שינהג ב-S יוכל לראות על השעון 285 קמ"ש.

     

    718 Cayman S

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.