• Ad
  • פורד פוקוס דור רביעי: הצצה בשחור לבן

    פורד תחשוף בשבוע הבא את הדור הרביעי של פוקוס, והיא מותחת אותנו עם סרטון הצצה שחושף טפח ומסתיר הרבה יותר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    פורד אירופה פרסמה סרטון שחור לבן קצרצר שמספק הצצונת קטנה אל הדור הרביעי של פוקוס, אשר תיחשף ביום שלישי הבא.

     

    אחת המכוניות החשובות באירופה, ולרגעים גם בישראל, מתמודדת כיום לא רק במתחרה ההיסטורית שלה – פולקסווגן גולף – אלא גם במתחרות קוריאניות ויפניות, מיונדאי i30 ועד לטויוטה אוריס, אבל יותר מכל היא נאבקת על מקומה מול מבול הקרוסאוברים הקומפקטיים והמיני-קרוסאוברים.

    כמקובל, הטיזר של פורד לא חושף יותר מידי אבל כן מגלה פרטים שונים כמו פנסי חזית חדשים עם אינסרט LED ייחודי, ומה שנראה כמו עמידה אתלטית תוך התמקדות דווקא בחלק האחורי, המודגש.

     


    הדור הבא של פוקוס נחשפה כבר במידה מסוימת בחודש פברואר עם "דליפת" תמונות מסדרת הצילומים לסרט תדמית למכונית, וכן לא מעט תמונות ריגול שפורסמו בשנה שחלפה. הדור הרביעי מבוסס על פלטפורמת C הגלובלית של פורד, שעליה נבנית גם פיאסטה, בסיס הגלגלים שלה אמור להיות ארוך בכ-5 ס"מ מן הדגם היוצא אבל שאר הממדים צפויים להישאר דומים.

    הגרסה האירופאית של פוקוס, שתוצג בשבוע הבא בלונדון, תכלול רק תצורות האצ'בק 5 דלתות וסטיישן, ובמקביל תיחשף בשנחאי, סין, גרסת סדאן 4 דלתות שמיועדת למזרח אסיה, לארצות הברית, ואולי גם למזרח אירופה.

     

     

    המכונית החדשה תונע באמצעות מנועי טורבו-בנזין בנפח 1.0, 1.5 ו-2.0 ליטר, אשר יוצעו גם עם תיבת הילוכים אוטומטית קונבנציונלית בת שישה יחסי העברה, ובהמשך תוצע גם גרסת RS עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.3 ליטר. בשלב זה עדיין מוקדם מידי עבור פורד לוותר על הדיזלים, ואלה יוצעו בנפח 1.5 ו-2.0 ליטר. גרסה היברידית-נטענת של המכונית תתווסף בהמשך, כמו גם גרסה חשמלית טהורה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.