• Ad
  • לאחר צניחה של עשרות אחוזים בהיקפי המכירות וצמצום ניכר בהיצע הדגמים, בדלק מוטורס מנערים כעת את האבק מפורד ובבליץ של דגמים, בראשם פוקוס מחודשת עם תיבת הילוכים אוטומטית רגילה, מקווים להחזיר את המותג לצמרת שוק הרכב המקומי
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אחרי תקופה לא מבוטלת בה מכירות פורד בישראל צנחו בעשרות אחוזים ויותר משנה אחרי שבאולמות התצוגה של המותג ניתן היה לפגוש בעיקר פיאסטות במגוון צבעים, כעת, רגע לפני סיום 2015, יבואנית המותג "דלק מוטורס" מנחיתה בארץ 4 דגמים חדשים או מחודשים בתקווה לאפשר לפורד לחזור לצמרת השוק כבר בשנה הבאה.

    פוקוס עם מנוע ותיבת הילוכים חדשים
    434434
    הפוקוס המחודשת היא המכונית שאמורה להביא לפורד את עיקר המכירות והיא נוחתת כאן, כבעבר, בשלוש תצורת מרכב – סדאן, האצ'בק וסטיישן לאחר שעברה לפני יותר משנה וחצי מתיחת פנים מקיפה שעוזרת לפוקוס שהוצגה בדורה הנוכחי כבר בשנת 2010  ליישר קו עם שפת העיצוב העדכנית של פורד.

    בהתאם לכך, הפוקוס המחודשת כוללת חרטום שונה עם סבכה ענקית א-לה אסטון מרטין, פנסים צרים מבעבר ותאורת לד. בנוסף, גם בתא הנוסעים יש חידושים – הדשבורד עבר עדכון והוא כעת פחות עמוס ומבולגן מבעבר.
    עם זאת, השינויים המשמעותיים ביותר, לפחות בכל הנוגע למפרט הישראלי, נמצאים מתחת למעטפת: את מנוע 1.6 האטמוספרי ששווק בעבר מחליף כעת מנוע בנפח 1.5 ליטרים שבעזרת מגדש טורבו מפיק לא פחות מ-150 כ"ס ומומנט של 24.5 קג"מ המעניקים למכונית ביצועים נאים עם האצה למאה קמ"ש בתוך 9.2 שניות ומהירות מרבית של 208 קמ"ש והופכים את הפוקוס לאחת המשפחתיות "העממיות" החזקות בישראל.

    תיבת ההילוכים הרובוטית של הפוקוס הקודמת סבלה מתקלות וגרמה לירידה חדה בביקושים לרכב שזכה בשנים 2012 וב-2013 להצלחה מסחררת בשוק המקומי. כעת ב"דלק מוטורס" מקווים לזכות שוב באמון הלקוחות ובמיוחד הציים בעזרת תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית "רגילה" עם 6 יחסי העברה.

    גרסת הדיזל, הכוללת מנוע 1.5 חסכוני מאוד שמפיק 120 כ"ס ומציג נתונים מרשימים של מעל 24 קילומטרים לליטר בתנאי מעבדה, תמשיך להיות מצוידת בתיבה כפולת המצמדים.

    בנוסף רמת האבזור שודרגה וכל הגרסאות יצוידו במערכת Active city stop המתריעה ואף בולמת את הרכב אוטומטית במהירות של עד 50 קמ"ש, וכן במערכת מולטימדיה מתקדמת (בהתקנה מקומית) עם מסך 9" המבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד וכוללת מצלמת רוורס וניווט Waze.

    מבחינת מחיר, הפוקוס המחודשת, לצערנו, לא מביאה עמה בשורה ותוצע כאן במחירים של בין 128 ל-130 אלף שקלים ברמת הגימור "טרנד" ו-133-135 אלף שקלים לרכבים ברמת הגימור טיטניום שיכללו חישוקי 18", מתג התנעה וחיישני אורות וגשם.

    עוד על פורד ב-TheCar:
    הנין של הנרי פורד כבר לא מאמין במכוניות
    פורד מפתחת תיבה אוטומטית עם 11 יחסי העברה
    פורד GT: האגדה חוזרת לסיבוב שלישי

    Ford-Focus_

    קוגה עם הנעה קדמית

    עד כה פורד לא הצליחה לרשום נוכחות משמעותית בשוק רכבי הפנאי בגודל בינוני בעיקר מאחר שהקוגה שנחתה בארץ בשנת 2013 הוצעה רק בגרסאות הנעה כפולה יקרות יחסית. כעת הדבר משתנה ולהיצע מצטרפת גם גרסת הנעה קדמית שתצויד במנוע 1.5 טורבו המפיק 182 כ"ס.
    הרכב כולל מערכת מולטימדיה עם waze, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות מאחור, 7 כריות אוויר, חישוקי 17" ועוד ברמת הגימור טרנד וחישוקי 19' וחלון שמש פנורמי ברמת הגימור טיטניום.
    המחיר ההתחלתי נמוך מבעבר באופן משמעותי אך עדיין לא מתקרב לטווחי המחיר של גרסאות הבסיס של רכבי הפנאי השולטים בשוק ועומד על 159 אלף שקלים.
    יש להדגיש כי החודש הוצג בתערוכת לוס אנג'לס דור חדש לקוגה, אך זה טרם הגיע לייצור.

    325446786

    אקספלורר מחודש
    האקספלורר, רכב הפנאי האמריקאי הגדול של פורד, נוחת כאן לאחר מתיחת פנים שכללה עדכון משמעותי בעיצוב החזית והאחוריים.
    הרכב, המציע 7 מושבים ומימדים נדיבים, יוצע כאן בגרסאות הנעה קדמית וכפולה במחירים שבין 299 ל-359 אלף שקלים.

    גרסת הכניסה עם הנעה קדמית לא בסיסית כלל מבחינת המפרט וכוללת ריפודי עור, מושבים קדמיים עם כוונון חשמלי, איוורור וחימום, כיוון דוושות חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת מלפנים ומאחור, חישוקי 20", מערכת מולטימדיה עם 12 רמקולים, מערכת מצלמות היקפיות ועוד.Ford-Explorer_2016-1
    מפרט הבטיחות מציג 7 כריות אוויר ומערכת התראה על רכבים בשטחים המתים.
    חבילת לקשרי מוסיפה חלון בגג ומערכות בטיחות חשובות כמו בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת בלימה אוטומטית במקרה חירום במהירות עירונית.

    הגרסה הבכירה, פרימיום, תכלול בנוסף גם הנעה כפולה עם מערכת בקרת מצבים אלקטרונית לשטח, מסאז' במושבים הקדמיים, מערכת חניה אוטומטית וכריות אוויר ייחודיות בחגורות הבטיחות בשורת המושבים השניה.
    Ford-Explorer_2016
    בשלב זה "דלק מוטורס" טרם מייבאת את המונדיאו, משפחתית המנהלים של החברה, בדורה החדש, אך מנחיתה כאן את רכב הפנאי, אדג', המבוסס מעתה על פלטפורמת המונדיאו.

    פרד אדג' – דומה אבל חדש

    למרות הדמיון לאדג' המוכר מדובר ברכב חדש לחלוטין המבוסס על פלטפורמה שונה מבעבר.
    האדג' החדש הוא פחות אמריקאי במראהו ובאופיו ובפורד מבטיחים נימוסי כביש משופרים ויכולות דינמיות גבהות מבעבר.
    האדג' החדש משווק כאן בגרסאות הנעה קדמית וכפולה ולצד המנוע האמריקאי באופיו המוכר גם מהדור הקודם – וי 6 בנפח 3.5 ליטר המפיק 285 כ"ס, האדג' החדש מוצע גם עם מנוע 2 הליטרים המוגדש, המוכר והמוצלח של הקונצרן המפיק 245 כ"ס.Ford-Edge_2015 (2)

    המחירים מתחילים ב-265 לדגם SEL המצויד בהנעה קדמית, מנוע ה-2 ליטרים ואבזור הכולל בין היתר: 6  כריות אוויר, חיישני נסיעה לאחור, חיישני אורות, מצלמת נסיעה לאחור, חישוקי 18", מתג הנעה, מערכת מולטימדיה עם מסך 8", בקרת אקלים מפוצלת ומושבי עור חשמליים.
    ב-279 אלף שקלים תקבלו את האדג' באותו מפרט אבזור אך בשילוב מנוע הוי 6 והנעה כפולה.

    רמת האבזור טיטניום הכוללת חישוקי 19", חיישנים היקפיים, מערכת לאיתור שטחים מתים, מערכת התראה מפני סטיה מנתיב וסיוע בהחזרת הרכב לנתיב בצורה אוטומטית, פתיחה חשמלית של תא המטען בהנפת הרגל, מערכת חניה אוטומטית, חימום וקירור מושבים, חגורות בטיחות עם כריות אוויר בשורת המושבים השניה ועוד. המחירים לטיטניום ינועו בין 295 אלף שקלים לגרסת 2 הליטרים והנעה קדמית ועד ל-315 אלף שקלים לגרסת ה-3.5 ליטרים והנעה כפולה.

    Ford-Edge_2015

     

     

     

     

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    פוקוס מחודשת ו-3 דגמים נוספים במתקפה של פורד על השוק המקומי

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.