• Ad
  • סקודה אוקטביה החדשה בישראל

    החל שיווקה בישראל של סקודה אוקטביה החדשה. המחיר החל מ-132,000 שקלים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    רגע לאחר תחילת שיווקה של טויוטה קורלה בישראל, ומעט לפני בואה של מאזדה 3 החדשה, מושקת אצלנו סקודה אוקטביה החדשה. לדברי ג'קי אביב, מנהל חטיבת סקודה בצ'מפיון מוטורס, האוקטביה החדשה תעזור לבסס את מעמד המותג בין חמשת המקומות הראשונים בשוק הרכב הישראלי, ותסייע לסקודה לעמוד ביעד שקבע לעצמה – ייצור כ-1.5 מיליון מכוניות בשנה החל משנת 2018.

    הדור השלישי של 'אוקטביה' מבוסס על פלטפורמת ה – MQB המודולארית של קונצרן פולקסווגן, אשר בין היתר מהווה בסיס לגולף וללאון. מידותיה של המשפחתית מרשימות למדי עם אורך כולל של 466 ס"מ (תוספת של 9 ס"מ ביחס לדור הקודם), רוחב של 181.5 ס"מ (4.5 + ס"מ ביחס לעבר) ובסיס גלגלים של 269 ס"מ (צמיחה של 10.8 ס"מ). בחילופי הדורות תא המטען גדל גם כן, כך שכעת נמצא בו מקום ל-568 ליטר של ציוד (עם גלגל חילפוי מלא) אותו ניתן להרחיב עד 1,558 ליטר.

    בשלב ראשון תוצע האוקטביה עם מנועי בנזין מוגדשי טורבו בשני נפחים: (1.2 ליטר 105 כ"ס, ו-1.4 ליטר 140 כ"ס). שני המנועים משודכים לתיבות הילוכים אוטומטיות רובוטיות כפולות מצמד של הקונצרן, בעלות 7 יחסי העברה, וכדי לעמוד בדרישות זיהום האוויר מצויידות המכוניות במערכת עצור-התנע שמדוממת את המנוע בעת עצירה.

    בהמשך יוצע גם מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר (180 כ"ס), וברבעון האחרון השנה יצטרף להיצע המקומי גם מנוע טורבו-דיזל בנפח 1.6 ליטר. בינתיים טרם נתקבלה החלטה אם לשווק בארץ את מנוע הדיזל הבכיר בנפח 2.0 ליטר (150 כ"ס). מנוע ה-1.2 ליטר מאיץ את האוקטביה ל-100 קמ"ש ב-10.5 שניות ומציע תצרוכת דלק ממוצעת של 20 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. מנוע ה-1.4 ליטר רושם תאוצה של 8.5 שניות ל-100 קמ"ש ותצרוכת דלק ממוצעת זהה. לטענת סקודה, מדובר בפער של 23% בתצורכות הדלק בין הדורות שנובע בין היתר בזכות הפחתת משקל של 100 ק"ג ומעבר לתיבת 7 מהירויות.

    האוקטביה תשווק בישראל בשתי רמות גימור 'אמבישן' ו'אלגנס', שיכללו כסטנדרט מערכת שמע מקורית עם 8 רמקולים ושליטה מגלגל ההגה, מחשב דרך, בלוטות' מקורי, חיבור לנגנים חיצוניים, שקע USB, משענת יד קדמית, בקרת שיוט, ושלל מערכות בטיחות כולל ניטור לחץ אוויר בצמיגים.

    רמת הגימור הבכירה מוסיפה לרשימה גם מראות מתקפלות, בקרת אקלים מפוצלת, פנסי ערפל, חישוקים קלים ועוד. שתי רמות הגימור מצויידות ב-7 כריות אוויר, וקיבלו, כמובן את הציון המרבי של 5 כוכבים בפרוייקט מבחני הריסוק EuroNCAP

    מחיר הגרסה הבסיסית של אוקטביה הוא 132,000 שקלים, וזו מוצעת עם מנוע ה-1.2 ליטר ורמת האבזור הבסיסית ( 137,500 עבור רמת האבזור הגבוהה).

    מחירה של 'אוקטביה' עם מנוע ה-1.4 ליטר הוא  140,000 או 145,500 שקלים בהתאמה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.