• Ad
  • סיטרואן C3 בישראל: 90 אלף ש"ח ו-5 שנות אחריות

    סיטרואן C3 החדשה היא הראשונה בדגמי החברה שמקבלת חמש שנות אחריות מלאות של היצרנית הצרפתיה. בעתיד גם לכל הדגמים האחרים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו סיטרואן לישראל, השיקה אתמול (ב') בארץ את הדור השלישי של מכונית הסופרמיני של סיטרואן, C3, עם תג מחיר התחלתי של 95,000 ש"ח והנחת השקה בסך 5,000 ש"ח.

     

     

    C3 מוצעת עם חמש שנות אחריות מלאה (עד 120,000 ק"מ) שמוענקת ישירות על-ידי היצרנית הצרפתיה, ויבואני סיטרואן מתכוונים להציע בעתיד 5 שנות אחריות מלאה לכל המכוניות שלהם, ואף לשפר את התנאים שיקבלו הלקוחות במערך הטרייד-אין של החברה.

    דני שביט, מנכ"ל לובינסקי, אומר שמדובר במהפך שיבוצע באופן הדרגתי ויורחב עם כל דגם חדש שהחברה תשיק בעתיד.

    C3 החדשה היא אחת ממכוניות הסופרמיני בעלות העיצוב המובחן ביותר כיום בשוק, והיא מיוחדת בעיצוב החיצוני והפנימי שלה אשר משמר את מוטיב ה"איירבאמפס" – מעין כריות שמודבקות על דלתותיה – אשר נראה לראשונה על סיטרואן 'קקטוס' (אשר מבוססת על אותה הפלטפורמה). C3 מוצעת עם אפשרות לצביעה דו-גונית לגג ולמרכב ב-36 שילובים שונים.

    מחירה של המכונית – 90,000 ש"ח בעת ההשקה, ממצב אותה במרכז הקטגוריה, אולם היא מוצעת עם רמת אבזור גבוהה יחסית אשר כוללת למשל מערכת התרעה מקורית מפני סטייה מנתיב הנסיעה, התרעת עייפות, בקרת אקלים, בקרת שיוט, חיישני גשם ותאורה, חיישני חניה מקוריים ומערכת מולטימדיה מקורית עם ממשק בעברית על גבי מסך מולטימדיה מרכזי בגודל 7 אינטש.
    בגרסה המאובזרת יותר, שעולה 6,000 ש"ח נוספים, כלולים גם כניסה והתנעה ללא מפתח, מערכת להתרעה מפני כניסה לנתיב נסיעה חסום, מצלמת חניה, מצלמת תיעוד דרך מקורית וחישוקי 17 אינטש.

    המכונית מונעת באמצעות מנוע הטורבו-בנזין התלת צילינדרי החדש של קבוצת פיג'ו-סיטרואן, בנפח 1.2 ליטר, שמחליף את מנוע ה-1.6 ליטר האטמוספירי והמיושן יחסית. מנוע זה מספק 110 כ"ס ו-20.9 קג"מ של מומנט והוא מחובר לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה מתוצרת חברת אישין היפנית.

    המכונית החדשה ארוכה מקודמתה ב-5.5 ס"מ ובסיס הגלגלים שלה ארוך ב-7.3 ס"מ מאד משמעותיים, לכן גם תא הנוסעים שלה מרווח יותר.

    סיטרואן לא הצליחה לבלוט בשוק הישראלי עם שני הדורות הראשונים של C3, בעוד ששתיים ממכוניות הסופרמיני של פיג'ו – ה-206 וה-208 (אך לא ה-207) דווקא זכו להצלחה.

    הגימיק שהמציאה סיטרואן לדגם החדש הוא מצלמת וידאו קדמית אשר מותקנת מאחורי המראה המרכזית ומצלמת קדימה את המתרחש על הכביש. אורך הצילום 30 שניות בלבד ואפשר לצלם גם תמונות בודדות ולשתף אותן באמצעות אפליקציה ייעודית. במקרה של תאונה המצלמה לא תמחוק את 30 השניות שלפני הפגיעה ותוסיף לתעד למשך דקה נוספת.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.