• Ad
  • המכונית האוונגארדית של סיטרואן מוצעת סוף סוף עם תיבת הילוכים אוטומטית והיא הראשונה בין דגמי פיז'ו-סיטרואן בישראל שמוצעת עם מערכת 'קונקטד'
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת דוד לובינסקי, יבואנית פיג'ו-סיטרואן לישראל, השיקה את הגרסה האוטומטית של 'קקטוס' עם תג מחיר של 100,000 ש"ח, ועם מערכת ה"קונקטד" העברית הראשונה שפותחה על-ידי חברת האיתור 'פויינטר'.

     

     

    'קקטוס' הוא דגם ה'קרוסאובר' הקטן של סיטרואן, אח לפיג'ו 2008 והראשון מדגמי סיטרואן המודרניים שזכה לעיצוב אוונגארדי ומאד ייחודי.

    קקטוס המקורי נמכר בישראל החל משנת הדגם 2014 אולם עד כה הוצע רק בגרסה ידנית ועם מנועי בנזין (1.2 ליטר אטמוספירי וטורבו, 82 ו-110 כ"ס) ודיזל (1.6 ליטר).
    למרות שגרסאות ידניות מהוות נתח זעום מכלל המכירות של מכוניות נוסעים בישראל, מה שאומר ש"תקרת הזכוכית" של קקטוס הייתה נמוכה מאד, הוא זכה לפופולריות רבה, יחסית, ונמכרו ממנו כמה מאות יחידות בשנה.

    כמו בדגמי סיטרואן ופיג'ו אחרים גם קקטוס קיבל כעת את השילוב של מנוע הטורבו-בנזין המוכר – תלת צילינדרי בנפח 1.2 ליטר שמספק 110 כ"ס – עם תיבת ההילוכים האוטומטית-קונבנציונלית מתוצרת חברת אישין היפנית, מה שיגדיל את פוטנציאל השוק שלו במידה ניכרת.

    יבואני סיטרואן מנצלים את שער האירו הנמוך ולא מתעלמים מן התחרות בשוק והם מציעים את הגרסה הבסיסית של 'קקטוס' עם "מחיר השקה" של 100 אלף ש"ח, וכן גרסת "OneTone" (צבע אחד) מעט יותר מאובזרת עם "מחיר השקה" של 108 אלף ש"ח. היות שמכונית זאת צפויה להימכר רק ללקוחות פרטיים מבטיחים אנשי החברה שלא יהיה סיכוי למצוא את הגרסה האוטומטית ב"מבצעי 0 ק"מ", הבטחה שאמורה לסייע לשימור מחיר המחירון של הדגם.

    קקטוס היא המכונית השנייה בין דגמי סיטרואן שמוצעת עם אחריות מלאה לחמש שנים – תוכנית שהושקה עם C3 החדשה לפני כשלושה חודשים ותורחב בהדרגה עם כל דגם חדש שהחברה תשיק בישראל.

    זהו הדגם הראשון מכל דגמי פיג'ו וסיטרואן שבו מוצג שיתוף פעולה חדש עם חברת 'פויינטר' למערכת 'קונקט' אשר מחברת בין המכונית לבין מרכזי השירות של החברה ומציעה מערכת איתור מובנית ומגוון מתעדכן של אפליקציות, בהן 'וויז', רדיו אינטרנטי וכן שירותי חניה של כל הספקיות המובילות בתחום זה.

     

     

    הגרסאות הידניות של קקטוס, בנזין ודיזל, יוסיפו להימכר במקביל, ומחירי המחירון שלהן הורדו "לתקופת ההשקה" ל-78,900 ו-86,900 שקלים בהתאמה.

    'קקטוס' התחבב מאד עם השקתו על רוב כתבי הרכב, יש בהם אפילו שרכשו מכונית כזאת, וזאת בעיקר בזכות עיצוב חיצוני ופנימי חריג מאד ו"שמח" אשר כולל מגוון צבעים חיצוניים עזים ופרטי עיצוב ייחודיים כמו תא כפפות וידיות דלתות עם אלמנטים שלקוחים כביכול ממזוודה עתיקה, מושבי "כורסא" – וכמובן מדבקות "אייר באמפ" ייחודיות על הדלתות. העיצוב הייחודי גם גיבש סביב המכונית קהילת משתמשים שחלקה כבר הספיק להתאגד למועדון רכב רשמי לבעלי קקטוס.

    סיטרואן עדיין לא מציעה עם 'קקטוס' מערכות מתקדמות של סיוע לנהג, אלה יוצעו בדור הבא של המכונית, וכדי לעמוד ב"מדד הבטיחות" ההזוי של משרד התחבורה הישראלי מוצעת 'קקטוס' עם מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית.

    נוגעים בפויינטר

    חברת האיתור 'פויינטר' מצטרפת כעת לתחרות בשוק החיבוריות הישראלי עם מערכת שאותה מכנים אנשי לובינסקי "טאץ'", וזאת לאחר שקבוצת כלמוביל (מרצדס, מיצובישי ויונדאי) הייתה הראשונה עם מערכת שפותחה בישראל ואליה הצטרפה טויוטה עם מערכת שפותחה בידי המתחרה של פויינטר, חברת איתוראן.

    כמו אצל המתחרים גם המערכת של פויינטר מחוברת באופן קבוע לאינטרנט באמצעות מקלט-משדר סלולרי עם כרטיס סים ייחודי וחבילת גלישה ל-DATA, וזו מוצעת כסטנדרט בגרסת OneTone ובתוספת תשלום של 1,000 ש"ח בגרסת 'פאן' הבסיסית. בנוסף, הלקוחות יידרשו לתשלום דמי שימוש חודשיים בסך 50 ש"ח לחודש אם יבחרו במסלול שנתי או 30 ש"ח לחודש אם יבחרו במסלול תלת שנתי.

    לובינסקי תציע מעתה את מערכת "טאץ'" בכל הדגמים שלה שמוצעים עם מסכי מגע מקוריים תמורת 4,000 ש"ח בתוספת דמי שימוש חודשיים.

    צילומים: רונן טופלברג

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    סיטרואן קקטוס אוטומטית בישראל: 100 אלף ש"ח

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.