• Ad
  • אחרי מצלמות האקסטרים ורחפני המצלמה, נראה כי הלהיט התורן בשוק הן מצלמות ה-360 מעלות. בסובארו החליטו לרתום את הטכנולוגיה החדשה ולקחת אותנו לסיבוב בפול גז ברכב המרוץ של דייוויד היגינס, שזכה לאחרונה בתואר האליפות החמישי בסבב מרוצי ראלי אמריקה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    sub2ההתקדמות בטכנולוגיית הצילום הדיגיטלי והפיכתה לזמינה ולזולה גרמה לנו בשנים האחרונות להתרגל לראות בכל סרטון חובבים מוטורי ביוטיוב שלל צילומים מטורפים שמעבירים את האקשן מהזוויות הכי קיצוניות דרך מגוון מצלמות אקסטרים, ולאחרונה גם רחפני מצלמה.
    באופן פרדוקסלי, הטכנולוגיה הפכה אותנו לבעלי רף ריגוש שקשה מאוד לרצות וגם סרטונים סופר מושקעים שצולמו מזוויות שעד לפני לא יותר מדי שנים היו מצריכות הפקה בעלות של מאות אלפי דולרים לא גורמים לנו להניד עפעף.
    עם זאת, מעת לעת מגיע איזה חידוש שמצליח להפתיע אותנו… לזמן מה.

    הלהיט התורן בתחום זה הוא מצלמות ה-360 מעלות המצלמות במקביל את המתרחש מכל זווית ומאפשרות לצופה לשלוט כל העת בזווית הצילום בה הוא צופה בסרטון ולהסתכל שמאלה, ימינה, למטה או למעלה ללא קטיעות ובתוך נגן וידאו סטנדרטי.
    אחרי שראינו צילומי נוף וכל מיני ולוגים שצולמו בדרך זו, כעת מצלמות ה-360 לוקחות אותנו לחוות אקשן מוטורי במהירות גבוהה.
    קבוצת הראלי של סובארו בארצות הברית רתמה את הטכנולוגיה החדשה ולקראת ראלי מישיגן התקינה על הגג של ה-WRX STI של דייוויד היגינס, נהג הקבוצה ואלוף סבב הראלי האמריקאי כבר חמש שנים ברציפות, מצלמות 360 שצילמו את הנעשה סביב.
    מעבר לאפשרות לראות מה מתרחש קדימה, בצדדים ומאחור, ניתן גם לזוז כלפי מטה ולראות במקביל את הנעשה בתא הנוסעים ואת החיבור המיוחד בין היגינס לקרייג דרו, הנווט שלו.

    התוצאה בהחלט מרהיבה לעין ומאפשרת לחוות את המהירות ואת העוצמה של רכב המרוץ מכל זווית ואין ספק כי אף פעם לא היינו כל כך קרובים לספיישל סטייג' מבלי להזיז את היד מהעכבר.
    בכל מקרה, אם האיכות של הסרטון לא מספקת אתכם, סובארו מאפשרת לצפות בסרטון זה (ובעתיד בעוד סרטוני אקשן מוטורי נוספים ב-360 מעלות) ברזולוצית 4K באמצעות הנייד שלכם, דרך אפליקציה מיוחדת שהחברה פיתחה למכשירי אייפון ואנדרואיד.sub3

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    סובארו מציגה: חוויית ראלי ב-360 מעלות

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.