• Ad
  • האם סובארו תקיים את ההבטחה של מכוניות הקונספט אשר מנבאות את אימפרזה הבאה?
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    סובארו חשפה בתערוכת לוס אנג'לס את "קונספט אימפרזה סדאן", שהיא ההמשך הישיר של מכונית התצוגה שהוצגה אך לפני כחודש בתערוכת טוקיו, והפעם היא מגיעה עם תא מטען נפרד ובולט.

    כרגיל בדגמי תצוגה גם קונספט אימפרזה נראה מבטיח מאד, עם תצורה מזוותת ודינמית ועיצוב לא שגרתי בעליל, אלא שדווקא הדיבור של סובארו אודות תפיסה עיצובית של "Enjoyment and Peace of Mind" ("הנאה ושקט נפשי") מצנן את ההתלהבות ויוצר תחושה שכבודם של דגמי התצוגה במקומם אך המכונית הסדרתית עלולה להיות אפורה בהרבה.

     

    סובארו אימפרזה קונספט 20125 - 002

     

    גם אם מתעלמים מן הקווים שבכל מקרה לא יגיעו לייצור עדיין נותרים עם מכונית בעלת עיצוב מאד "נחוש" שחותר לתנועה מהירה, עם קו כתפיים מאד ייחודי ובעל שתי פאזות, ועיצוב שיוצר רושם של מכונית ארוכה וגדולה על אף שמדובר במכונית בגודל קומפקטי (מאזדה 3 / טויוטה קורולה).

    סובארו אימפרזה קונספט 20125 - 0010

    למעט היעדר הקווים המעוגלים אימפרזה נראית קצת כמו הכלאה של קווי העיצוב הנוכחיים של מאזדה עם אלה הקודמים של מיצובישי (למשל לאנסר), ובכל מקרה עושה רושם יותר מרתק ממכוניות הנוסעים הנוכחיות של החברה.
    כך או אחרת, אימפרזה החדשה תתבסס על הפלטפורמה המודורלית החדשה של סובארו, והיא תהיה המכונית הסדרתית הראשונה שתושק תחת "חזון 2020" של היצרנית היפנית. על אותה פלטפורמה צפוי להיות מושק בשנה הבאה גם קרוס-אובר חדש שיחליף את 'טרייבקה'.

    סובארו אימפרזה קונספט 20125 - 003

     

    אנשי סובארו לא חשפו פרטים אודות יחידות ההנעה, אבל אם לא יהיו הפתעות מיוחדות סביר שמה שהיה הוא שיהיה, ואנחנו צפויים לגלות שם את מנועי הבוקסר המסורתיים של החברה – בנזין ודיזל בנפח 1.6 ו-2.0 ליטר כשהם מחוברים לתיבות הילוכים רציפות.
    עם זאת, בסובארו עובדים גם על דור חדש של מנועי בנזין – מוגדשים או אטמוספריים בעלי נצילות גבוהה – ולא מן הנמנע שאחד מהם יהיה מוכן בזמן לקראת השקת המכונית בשנה הבאה.

     

    סובארו אימפרזה קונספט 20125 - 005

     

    אם הביקוש האמריקני לאימפרזה יסופק, רובו ככולו, על-ידי המפעל של סובארו באינדיאנה, שם צפוי להסתיים בקרוב שיתוף הפעולה עם טויוטה, הרי שלסובארו יתפנה כושר ייצור ביפן וזה עשוי לשחק לטובת השוק שלנו.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    סובארו מבטיחה אימפרזה מרגשת

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.