• Ad
  • נמשך המאבק באיגוד המוסכים

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    הנהלת איגוד המוסכים פנתה במכתב הבהרה אל חברי האיגוד ובו הם מתבקשים "להתעלם מהנחיות והמלצות של גורמים מיליטנטיים שוליים". רונן לוי: "עצמאות" הסניף הצפוני כמעט רוקנה את קופת האיגוד

    המלחמה באיגוד המוסכים נמשכת. לאחרונה קיבלו בעלי המוסכים חברי האיגוד מכתב הבהרה ממנכ"ל האיגוד, אריה אשד, שמתייחס לתשלום דמי החבר לשנת 2015.

    "בימים אלה", נכתב שם, "מתקבלים אצלכם שוברי תשלום דמי החבר לשנת 2015. הסכומים הנקובים על גבי השוברים הם הסכומים הנכונים שמשקפים את החלטת המועצה והנהלת האיגוד, והם המינימום האפשרי. דמי החבר המשולמים באיגוד המוסכים נמוכים בצורה דרסטית מדמי החבר בארגוני מעסיקים אחרים, ומקבלים עבורם תמורה מלאה למימוש מטרות הענף ועתידו.

    היה וקיבלתם "הנחיות" או "המלצות" מגורמים בלתי מורשים לעניין דמי החבר (ואפילו אם הם מתיימרים לשאת סמלי האיגוד שלא באישור) אנא התעלמו מהם. לצערנו גורמים מיליטנטיים שוליים, שאינם נוטלים חלק בפעילות האיגוד, ממשיכים לנסות לסכסך ולחבל במלאכה הברוכה, ולגייס חברים לעמותת מוסכים מתחרה בהטעיה".

    כפי שפורסם ב-TheCar, כמה מחברי האיגוד בצפון הארץ הכריזו ב"ישיבה שלא מן המנין" של מה שהם מכנים "מועצת האיגוד הארצית" על "מרד" נגד הנהלת האיגוד הארצי, אשר לטענתם סגרה את הסניף הצפוני של האיגוד.
    באותה ישיבה הם קיבלו קיבלו החלטה להפחית את דמי החבר לחברות באיגוד מ-1,500 ל-1200 שקל.

    רונן לוי יו"ר האיגוד טוען מנגד: "לא אני סגרתי את הסניף אלא אבי אורן (יו"ר הסניף הצפוני) שהודיע לי לפני מספר חודשים שהפקידה עוזבת ומאז לא איפשר לפקידה חדשה להיקלט. מעולם לא הוריתי לסגור את הסניף וכל האמור על פעולות שלי בעקבות "טענות" שלו הן שקריות ומגוחכות. האינטרס שלנו הוא להפעיל את הסניף, אשר עד שנת 2013 היה הסניף בו הושקעו מירב משאבי האיגוד, וזו בתקופה בה פעלתי כיו"ר".
    "במשך תקופה ארוכה" – מוסיף וטוען לוי- "הסניף לא פעיל בשל דרישות תפעול "עצמאיות" הכוללות פעילות שאינה פעילות של איגוד המוסכים בישראל, אותן אנו לא מתכוונים לאשר. הניסיון מוכיח כי ה"עצמאות" שלהם כמעט רוקנה את קופת האיגוד, ומאז שמר אורן אינו מנהל את כספי האיגוד אלא ועדה המונה חברים מסניף ת"א (נציגי "המורדים" נמנעים להגיע לישיבות) בשיתוף רו"ח – מצבו הכספי של האיגוד טוב מאי-פעם.

    האיגוד שקוף לפעיליו, כולל ל"טוענים" שניהלו את כספי האיגוד עם רו"ח צמוד המקורב להם ולעמותה שאותה פתחו לפתע, וללא אישור בשנת 2009. צעד זה, הטריד אותנו מאד מאחר ואלה רשמו ללא אישור את כתובת העמותה בסניף, וביצעו פעולות לגיוס חברים באמצעות מבנה האיגוד תוך שימוש בפקידות שמשכורתם שולמה על ידינו. אלה לא טענות שלנו אלא עובדות המגובות במסמכים ובעדויות מוסכים.
    בכל מקרה אין לנו כל כוונה לממן עמותות עצמאיות וסמויות מטרות בתוך האיגוד ועל חשבון האיגוד", אומר רונן לוי

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.