• Ad
  • נחשף רשמית: מיצובישי אקליפס קרוס

    הקרוסאובר החדש של מיצובישי, מתחרה בקטגוריית ספורטאז' וטוסון, נחשף רשמית שבוע בדיוק לפני הופעת הבכורה שלו בתערוכת ז'נבה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    טיפטופי הטיזרים של מיצובישי בשבועות האחרונים, ולא מעט מידע שכבר פורסם באופן לא רשמי, לא הותירו יותר מידי פרטים חסויים אודות הקרוסאובר הקומפקטי החדש שלהם – 'אקליפס קרוס' – חוץ מאשר תמונות רשמיות שחושפות את העיצוב החיצוני המדויק שלו.

     

     

    כעת, בדיוק שבוע לפני תערוכת ז'נבה, חושפת מיצובישי מספר תמונות רשמיות עם הודעה מאד מפורטת בנוגע לעיצוב ולמערכות המידע והבידור אבל עם מעט מאד פרטים טכניים.

    התמונות הרשמיות חושפות מכונית ספורטיבית למראה ומחודדת מאד, אבל לא מוגזמת ומוזרה כמו ניסאן ג'וק או נועזת כמו טויוטה C-HR. הפרצוף העדכני של מיצובישי נוכח מאד, מחולק לשלוש "שכבות" שהאמצעית בהן מוסווה מעט, וניכר בחלק העליון הצר שנחתם מן הצדדים בפנסים צרים שמעוטרים בסיומת LED לתאורת יום.

    החדשות הרשמיות מהיום הן בסיס גלגלים ממוצע לקבוצה של 267 ס"מ, מידות חיצוניות של 440 ס"מ לאורך, 180.5 ס"מ לרוחב ו-168.5 לגובה, ומנוע טורבו בנזין חדש, בנפח 1.5 ליטר, שנתוניו המדויקים יפורסמו בהמשך.

    מיצובישי מספרת גם על גרסה כפולת הנעה שתעשה שימוש במערכת פיצול הכח העדכנית ביותר שלהם, על מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטר שמחובר לתיבה אוטומטית קונבנציונלית, חדשה ומתקדמת, בעלת 8 יחסי העברה (לעומת תיבה רציפה למנוע הבנזין).

     

     

    תחילת המכירה באירופה, ואולי גם בישראל, מתוכננת לסוף השנה הנוכחית, אם כי כמה מן המדינות שם יקבלו את אקליפס קרוס רק בתחילת השנה הבאה.

    מערכות המולטימדיה והמידע כוללות את רוב סוגי הקישוריות והחיבוריות העדכניים, אבל מה שאולי יותר מעניין הוא שמיצובישי מדגישה את הימצאותה של תצוגה עילית (לא ברור עדיין אם כסטנדרט או בתוספת מחיר).

    מבחינתנו, כפי שכבר כתבנו כאן לא אחת, מדובר בכלי בעל פוטנציאל מאד גדול – אבל רק בתנאי שיבואני מיצובישי יצליחו לשכנע את היצרנית שלהם לעשות איתו חגיגה של ממש בשוק (ובתנאי שחגיגה כזאת לא תתנגש להם יותר מידי עם המכירות של יונדאי טוסון).

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.