• Ad
  • מרצדס AMG חנכה את מסלול המירוצים בשדה תימן

    אירוע הלקוחות של AMG על המסלול החדש שליד באר שבע החל את ההרצה המעשית של מסלול המירוצים הטוב בישראל, לפי שעה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מסלול המירוצים של 'שדה תימן', הטוב ביותר שנסלל עד כה בישראל, החל אתמול (ב') את ההרצה המעשית שלו באירוע נהיגה מרשים ביותר שהפיקה חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס, עבור לקוחותיה.

     

     

    מסלול 'שדה תימן' נבנה בשנים האחרונות, ונסלל בחודשים האחרונים, בצמוד לשדה התעופה 'שדה תימן' שליד העיר באר שבע, כחלק מפארק מוטורי גדול שנבנה במקום. זהו מסלול מירוצים שלישי, לאחר המסלולים הפעילים של פצאל ושל ערד, מה שגורם לתחושה של "ימות המשיח" בקרב כל מי שליוו את תלאות הספורט המוטורי בישראל משנות ה-80 ועד ימינו.

    אנשי כלמוביל יזמו והוציאו לפועל הפקת ענק מכובדת בכל קנה מידה, וקיבצו למקום את רוב דגמי מרצדס AMG שמיובאים לישראל וכן "נבחרת חלומות" של רבים ממדריכי הנהיגה המקצועיים והטובים ביותר בארץ.

    חלקיו הבנויים של המסלול, אשר כוללים אספלט ברוחב תקני ושטחי מילוט ראויים אבל עדיין ללא ה"גימור" המתחייב לצורך שימוש תחרותי, חולקו לשלושה אזורים שבהם בוצעו שתי פעילויות ללא מדידת זמנים ("נסיעה בשיירה" ו'גימקאנה') ופעילות שלישית עם מדידת זמנים (הקפה קצרה עם 'שיקיין' אחד והפרשי גבהים). הלקוחות, כמו גם קבוצת עיתונאי רכב שהוזמנה לאירוע, חולקו בין שלוש ה"תחנות" וזכו לטעימה מן היכולות של המכוניות.

    אריאל פינטו, מנכ"ל חטיבת מרצדס בקבוצת כלמוביל, הגדיר נכון את הרעיון המסדר של האירוע כאשר אמר שזאת פחות או יותר האפשרות היחידה של "מי שקנו מכוניות מאד יקרות" ואשר משתמשים בהן בחיי היום יום שלהם, לחוש את היכולות של המכוניות ולדעת תמורת מה שילמו כל כך הרבה כסף.

     

     

    צריך להדגיש שגם יבואניות רכב אחרות לא בזבזו זמן ועטו על מסלולי המירוצים הקיימים כמוצאות שלל רב: קבוצת צ'מפיון ארגנה כבר אירוע ללקוחות אאודי על המסלול בערד ו-UMI, יבואנית קאדילק, תסכם היום (ג') את העונה הראשונה של "ליגת קאדילק" שהתקיימה על המסלולים בפצאל ובערד. בהמשך השבוע תחנוך חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, את ליגת מירוצי '208 קאפ' על המסלול בערד.

    ועם כל זאת, האירוע של AMG הוא הגדול והמרשים מסוגו עד כה, ראשית לכל מכיוון שהוא נפרש על פני שלושה ימים, וגם בזכות גודל ההפקה וקיבוצה של קבוצת מדריכי נהיגה מפוארת במיוחד, אשר מקנה ערך מוסף רב מאד ללקוחות.

    צילומים: רונן טופלברג

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.