• Ad
  • מרצדס מציגה: המכונית שתחפש חניה במקומכם

    נמאס לכם לחפש חניה? מרצדס ובוש חושפות טכנולוגיה מתקדמת שתחפש במקומכם מקום חניה ותחנה בעצמה את הרכב בחניון. כשתסיימו את עיסוקיכם תוכלו להזמין את המכונית לכניסת החניון בעזרת הסמארטפון
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    65676899090על אף שהטכנולוגיה למעשה כבר קיימת, לכולם ברור שיעברו עוד לא מעט שנים עד שחזון המכונית האוטונומית שנוסעת בעצמה ממקום למקום ללא צורך בנהג יגיע לשימוש הקהל הרחב בכבישים הציבוריים.
    עם זאת, במרצדס מבטיחים שבעוד לא יותר מדי זמן תוכלו לחסוך זמן ועצבים ולשלוח את המכונית לחפש חניה במקומכם.

    מרצדס, בשיתוף חברת בוש, מפתחת בימים אלה טכנולוגית "וולה פארקינג" שתאפשר לכם לרדת מהרכב בכניסה לחניון, לפנות לענייניכם להשאיר את מלאכת חיפוש החניה ואת התמרונים למכונית.

    המערכת תשלב טכנולוגיות הקיימות ברכבי יוקרה כמו בקרת שיוט אקטיבית, מצלמות היקפיות, הגה חשמלי, מערכת חניה אוטומטית וחיבור לרשת ובעזרת תקשורת עם מערך חיישנים ומצלמות שיותקנו בחניונים שיותאמו לסנכרון עם המערכת, למעשה הרכב יוכל לנווט את עצמו בין קומות החניון אל עבר מקום הפנוי.
    כשתסיימו את עיסוקיכם תוכלו להגיע אל הכניסה לחניון ובעזרת הסמארטפון להזמין את הרכב.

    בשלב ראשון במרצדס יבחנו את הטכנולוגיה בעזרת מכוניות של חברת שיתוף הרכב Car2go בה היא שותפה ולקוחות שיזמינו רכב באמצעות הסמארטפון יקבלו אותו בפתח החניון אליו יופנו מבלי שיצטרכו לבזבז זמן בחיפוש הרכב בין מאות הרכבים בחניון.

    56766878998

    מרצדס לא לבד וגם צמד יצרניות הפרימיום המתחרות מגרמניה, אודי וב.מ.וו, הודיעו בעבר שהן עסוקות בפיתוח טכנולוגיה דומה הנעזרת בחיישנים שיותקנו בחניונים.
    כמו כן, וולוו השוודית מפתחת מערכת דומה אך זו לא תצטרך התקנת תשתיות בחניונים ותוכל לעבוד בחניונים פתוחים שעברו מיפוי GPS.

    "מערכת חניה אוטומטית לחלוטין תהיה זמינה לייצור המוני הרבה לפני נהיגה אוטונומית", אמר ד"ר דירק הוהייזל, מצוות הפיתוח של בוש. "מהירויות נהיגה נמוכות בחניון ומידע שיתקבל מחיישנים ומצלמות בחניון מאפשרים יישום מהיר של טכנולוגיה שכזו בעתיד הקרוב".

    בכל מקרה בעוד כמה חודשים מרצדס צפויה להשיק דור חדש לרכב הסאלון שלה, ה-E קלאס, ובין שלל המערכות המתקדמות שיוטמעו בו ניתן יהיה לפגוש גם מערכת שתאפשר להחנות את המכונית בשלט רחוק – באמצעות אפליקציה בסמארטפון.

    עם זאת יש להדגיש שלא מדובר במערכת שתאפשר לכם לשלוח את הרכב לחפש חניה בעצמו, אלא במערכת שתאפשר בעזרת הסמארטפון לנווט את המכונית אל וממקום חניה צפוף מבלי להימצא ברכב.

     

    עוד חידושים והמצאות ב-TheCar
    נהיגה בשטח בשלט רחוק באמצעות הסמארטפון
    השעון של אפל ומכוניות מרצדס יתקשרו ביניהם

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.