• Ad
  • מרימה כפפה: יבואנית פיג'ו תומכת בליגת מירוצים ישראלית

    לובינסקי תייבא ותמכור מכוניות ספורט מדגם 208 'RACING CUP' ותשתף פעולה עם ראם סמואל בתפעול ליגת מירוצי כביש בישראל
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת דוד לובינסקי, יבואנית פיג'ו וסיטרואן לישראל, היא יבואנית הרכב הראשונה בעידן הנוכחי להרים את "כפפת הספורט המוטורי" ולתמוך באופן פעיל בפעילות מירוצים ממוסדת.

     

     

    השלמת בנייתם של מספר מסלולי מירוצים באתרים שונים ברחבי הארץ הניעה את אנשי לובינסקי להכריז היום (ג') על כוונתם להתחיל ביבוא סדיר ורשמי, ובשיווק, של מכוניות מירוץ מקצועיות מדגם '208 RACING CUP' וחשוב מכך – על כוונתם לקיים ליגת מירוצים מקצועית בשיתוף ההתאחדות הישראלית למכוניות וקארטינג. לא פחות חשוב: לובינסקי תקיים הדרכות נהיגה בשיתוף עם בית הספר לנהיגת מירוצים 'פרודרייב' של ראם סמואל.

    פיג'ו 208 'RACING CUP' היא מכונית מירוץ שנבנית על ידי מחלקת המירוצים של פיג'ו בצרפת במטרה לשמש לקוחות וקבוצות מירוצים בסדרות שונות של מירוצי כביש ברחבי אירופה והעולם.

    בהודעה לעיתונות שפרסמה היום לובינסקי צוטט דני שביט, מנכ"ל החברה שאמר: "קבוצת לובינסקי גאה להיות היבואן הראשון שמרים את הכפפה ותורם לפיתוח הספורט המוטורי בארץ, ולחינוך לנהיגה ספורטיבית מהירה ובטוחה במסלולים שמיועדים לכך ונתמכים על ידי הרשות לנהיגה ספורטיבית".

    אנשי לובינסקי מבטיחים לשתף פעולה עם ההתאחדות הישראלית למכוניות וקארטינג, ועם בית הספר לנהיגת מירוצים 'פרודרייב' של ראם סמואל, ולהפעיל ליגת מירוצים מקצועית "שתקיים עשרות מירוצים בשנה במסלולים הקיימים והחדשים שעתידים להיבנות בישראל". בהנחה ובתקווה שתוכנית זאת תתקיים מדובר פחות או יותר בפריצת הדרך החשובה ביותר של הספורט המוטורי מאז הקמת מסלול האוטוקרוס בפאתי אשקלון בשנות השמונים של המאה הקודמת: תמיכה רשמית של יבואנית רכב במירוצים חוקיים בישראל.

    "מירוצי קאפ" – שבהן נוהגים או רוכבים משתמשים בכלי רכב אחיד עם מגבלות משמעותיות על אפשרויות השדרוג – מתקיימים ברחבי העולם במגוון רחב של סוגי ספורט מוטורי. המכנה המשותף לכולם הוא הניסיון לצמצם ככל שאפשר את היתרון שמקנה כלי הרכב לנהג או לרוכב ועל-ידי כך להדגיש את היכולות האישיות שלו. יצרניות רכב לא מעטות תומכות בסדרות שונות של מירוצים כאלה – בין השאר מכיוון שכך הן מאדירות את שם המותג ואת ערכו.

     

     

    לאורך השנים, עוד לפני השלמת תהליך החקיקה המייגע, והמיותר, של "חוק הספורט המוטורי" תמכו כמה מיבואניות האופנועים בפעילויות ספורטיביות ובהדרכות לרכיבה ספורטיבית, אולם זאת הפעם הראשונה מאז שנות התשעים שיבואנית רכב שמייבאת מכוניות תומכת באופן אקטיבי ביבוא מכוניות מוכנות למירוצים, בהדרכות נהיגה ספורטיבית ובסדרת מירוצי כביש.

    גם עבור ראם סמואל, מן הדמויות הבולטות ביותר בספורט מוטורי ובהדרכות נהיגה בישראל מאז 'ימי אשקלון העליזים' של לפני ארבעה עשורים ועד ימינו, מדובר לכל הפחות בהתגשמות של חלום שהתעכב יותר מידי.

    בהודעת לובינסקי לעיתונות הוא צוטט כשאמר: "ישראלים רבים חולמים על נהיגת מירוצים, על ההשתתפות במירוצים ולמידת התחום והנושא לעומק. עד כה, הדבר היה בלתי נגיש לרבים וטובים, אם מבחינת העלויות והלוגיסטיקה ההכרחית בקיום קורסי נהיגת מירוצים רק בחו"ל וההשתתפות במירוצים שעלותם עשרות רבות של אלפי שקלים על גבי מסלולים באירופה. עכשיו נוכל סוף סוף לאמן ישראלים בישראל, נוכל לאפשר לנהגים שרוצים לצמוח וללמוד את התחום, לעבור אימונים אישיים ואף להתכונן למירוצים בחו"ל".

    הצלע השלישית בחיבור הזה, נאוה מנדלסון, מנכ"לית ההתאחדות הישראלית למכוניות וקארטינג, צוטטה כשאמרה: "כניסה של יבואן רכב ישראלי רשמי לפעילות הספורט המוטורי בישראל… פותחת… ערוץ חשוב של פעילות ספורטיבית מול גופים רשמיים גדולים ותסייע להרחיב את הנגישות והחיבור של הספורט המוטורי לציבור הרחב".

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.