• Ad
  • ג'רמי קלארקסון, ג'יימס מיי וריצ'ארד האמונד יחזרו בקרוב למסך עם תוכנית רכב חדשה בערוץ השידור האינטרנטי של אמזון. השלישיה הוחתמה לחוזה בן שלוש שנים במהלכן יפיקו 36 פרקים, בתמורה ללא פחות מ-250 מיליון דולרים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    TG-2מספר חודשים לאחר שג'רמי קלארקסון פוטר מ"טופ גיר" בעקבות עימות חריף עם עוזר הפקה ולאחר שלל שמועות בנוגע לעתיד התוכנית מחד ושלושת מנחיה מאידך, בסוף השבוע התבשרנו שקלארקסון, יחד עם ג'יימס מיי וריצ'ארד האמונד, יככב בתוכנית רכב חדשה בהפקת אמזון.
    הבשורה על ההחתמה באמזון הפתיעה רבים, משום שבחודשים האחרונים נפוצו שמועות רבות בדבר מגעים רציניים בין קלארקסון לבין נטפליקס, פלטפורמת השידור האינטרנטית האמריקאית הידועה בין היתר כמפיקה של הסדרה האיכותית "בית הקלפים".

    באמזון מקווים שההחתמה של השלישיה שהפכה את טופ גיר להרבה יותר מעוד תוכנית רכב תתרום להגדלת נתח השוק של שירות הטלוויזיה האינטרנטי אמזון פריים, שענקית המסחר המקוון השיקה הרבה אחר שנטפליקס ביססה את מעמדה בשוק.

    השלישיה, שהוחתמה באמזון על חוזה ל-3 שנים, תחזור למסך בעוד מספר חודשים עם סדרה שתכלול 12 פרקים בכל שנה ותקבל בתמורה – כדאי שתשבו – 250 מיליון דולרים.

    עם זאת, חשוב להדגיש שלא מדובר בסכום שישולם לכוכבים בלבד אלא בסך התקציב הכולל להפקת התוכנית כולל כל ההוצאות הנלוות על צוותי הצילום, ימי ההפקה, הטיסות המלונות, הביטוחים, המכוניות, העריכה וכיוצ'.

    עם זאת, בהחלט מדובר בסכום מרשים ועל אף שללא ספק לא מדובר בהפקה יקרה מאוד, סכום של קרוב ל-7 מיליון דולר לפרק בהחלט יאפשר למפיקים להשקיע הרבה בתוכן, להשתולל עם שלל אתגרים ומשימות הזויות במיוחד ועדיין לאפשר לשלושת הבריטים להרוויח בוכטה יפה על כל יום עבודה.

    Hammond-May-and-Clarkson-4.jpg

    את התוכנית יפיק אנדי ווילמן, המפיק האגדי של טופ גיר שהחליט לעזוב את ה-BBC בעקבות פיטוריו של קלארקסון וחוסר הנכונות של רשות השידור הבריטית לרדת מהעץ עליו טיפסה, על אף שהיה מדובר בתוכנית הרווחית ביותר שלה ששודרה מסביב לעולם ונהנתה מקהל של 350 מיליון צופים נאמנים.

    על פניו נראה שהתוכנית החדשה תהיה מעין המשך ישיר ל-23 העונות האחרונות של טופ גיר, עם זאת אין ספק שהמעבר לאמריקה, כמו גם חסרונה של הצלע הרביעית בתוכנית בדמותו של הסטיג יחייבו את האמונד, מיי וקלארקסון להתחדש.

    כזכור, כפי שדיווחנו כאן, את טופ גיר בעידן שאחרי קלארקסון ינחה שדרן הרדיו הפופולרי וחולה ההגה כריס אוונס בין ה-49 שלאחרונה פנה לציבור הרחב והציע לכל מי שמעוניין להגיש מועמדות להנחיית התוכנית לצידו.

    עוד ב-TheCar:
    הרכב שיגרום לכם לוותר על הרחבת המשפחה
    בקרוב: 4 מגדשי טורבו ב-ב.מ.וו 

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מנחי טופ גיר חוזרים עם תוכנית רכב חדשה באמזון

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.