• Ad
  • R8 - מכונית העל של אאודי - מוצעת בישראל בגרסת 540 כ"ס כפולת הנעה, אבל מי שיתעקש יוכל להזמין לעצמו גם את גרסת ה-610 כ"ס הבכירה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מחסום מיליון השקלים למחיר של מכונית חדשה בישראל נשבר כבר לפני מספר שנים, אבל כעת נדמה שכמה מיבואניות מותגי היוקרה כלל לא מהססות לפני שהן פותחות את פנקס ההזמנות למכוניות שעולות מיליון וחצי שקלים או יותר מכך.

    אחרי אסטון מרטין, ומאיבאך, וכמה דגמים אחרים יקרים במיוחד של מרצדס, מודיעה צ'מפיון מוטורס, יבואנית אאודי לישראל, על האפשרות לרכוש בארץ את מכונית-העל של מותג ארבע הטבעות: R8 החדשה.

     

    Audi R8 V10

     

    כפי שהובטח לנו בתחילת השנה, אאודי תשווק את R8 החדשה תחת מחלקת הספורט ותת המותג "אאודי ספורט", וכעת מסתבר גם שהערכת המחיר שנמסרה עם השקת המחלקה המהירה הזאת הייתה מדויקת למדי: מחיר המחירון של גרסת הכניסה של R8 בישראל הוא 1.495 מיליון ש"ח, וכך היא ממוצבת כמכונית היקרה ביותר של אאודי בישראל. עוד הובטח, במסגרת השקת מחלקת הספורט, שרוכשי R8 יקבלו מן היבואן יום נהיגה של על מסלול מירוצים בגרמניה.

    כמו R8 המקורית גם הדור השני של R8 חולקת מכלולים משותפים עם למבורגיני, והפעם זאת ההוראקאן החדשה.

    R8 מונעת באמצעות מנוע V10 אטמוספרי בנפח 5.2 ליטר שמספק שתי רמות הספק: 540 ו-610 כ"ס.

     

    Audi R8 V10

     

    באופן רשמי מיובאת בשלב זה רק גרסת ה-540 כ"ס, אבל מי שיזמין וישלם תמורת הגרסה החזקה יוכל לקבל אותה בהזמנה מיוחדת. גרסת ספיידר הפתוחה של R8 תוצע בשלב מאוחר יותר ועם תג מחיר גבוה יותר.

    למרות שהיא מסתפקת ב-540 כ"ס צנועים (ומומנט מרשים של 54.9 קג"מ) מאיצה R8 מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 3.5 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 323 קמ"ש.

    R8 מחלקת את כח המנוע בין ארבעת הגלגלים לאחר שזה עבר דרך תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, בעלת שבעה יחסי העברה. רוב הכח מחולק כברירת מחדל אל הגלגלים האחוריים, אך בהתאם לתנאי הנהיגה מעביר מצמד האלדקס, שממוקם על הסרן הקדמי, יותר כוח לגלגלים הקדמיים.

    R8 מאובזרת עם תאורת LED מטריקס אדפטיבית, לוח מחוונים שמבוסס על מסך תצוגה דיגיטלי, מושבים מחוממים ומתכווננים חשמלית, ריפודי עור, מפתח חכם, גימור סיבי פחם בתא בנוסעים וחישוקים קלים בקוטר 20 אינטש.

    דור ראשון של מכונית העל של אאודי הושק כבר לפני כ-11 שנים, והדור השני הוצג בתערוכת ז'נבה לפני יותר משנה. הפעם שודרג מבנה "שלדת החלל" של אאודי, שעשויה מאלומיניום, ואילו המרכב שלה בנוי משילוב של אלומיניום וסיבי פחמן. כך מושגת הפחתת משקל של כ-50 ק"ג (כ-15%) ביחס לדור הקודם, והמכונית החדשה שוקלת 1,895 ק"ג. במקביל חוזקו, לטענת אאודי, המרכב והשלדה ב-40%.

    חידוש טכני מעניין במנוע הוא מערכת הזרקת דלק כפולה: מערכת אחת מזריקה את הדלק בשיטה המסורתית, העקיפה, ואחרת, במקביל, ישירות לתוך הצילינדרים. כאשר המנוע לא נמצא תחת עומס מנותקת הזרקת הדלק לחלק מן הצילינדרים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מכונית העל של אאודי בישראל: 1.5 מיליון ש"ח

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.