• Ad
  • השאיפה להפוך לויראלי ולגרוף כמה שיותר לייקים מעבירה אנשים על דעתם וגורמת להם להמציא תחרויות הזויות, כמו למשל זו שלפניכם הכוללת קרב חתול ועכבר בין מכונית פורשה לנחיל רחפנים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    drone vs porsche 541ביצועים מצוינים וזמני הקפה מרשימים על המסלול כבר לגמרי לא מספיקים היום כדי להגיע לתודעת קהל אוהבי הרכב ובעידן הויראלי, בו הורגלנו לריגושים מהירים ומיידיים, סף הגירוי הרקיע לשחקים ונדרשים גימיקים או אותות ומופתים מהשמיים כדי לגרום לנו להישאר ולא לעבור ללינק הבא בתוך כמה שניות.
    אחרי שכבר ראינו מפגשים מוטוריים בין מכוניות לאופנועים, לסירות ואפילו למטוסי קרב, בפורשה החליטו, כדי להמחיש את היכולות הדינאמיות הגבוהות של ה-718 קאיימן, לעמת אותה בדוג פייט מול נחיל של רחפני מרוץ.

    drone vs porsche 1המרדף, בדרך בין כמה נקודת ציון לקו הגמר, התקיים בשטח נמל Medway שבבריטניה בין הרציפים, בתוך האנגרים, לצד מחסנים ענקיים ומתחת לעגורנים מאיימים כשמאחורי הגה ה-718 התמקם נהג הפעלולים מאורו קרלו שבין היתר החזיק בעבר בשיא גינס לדריפט הרצוף הארוך ביותר על סיפונה של מרצדס C 63 AMG. לצידו, במושב הנווט, כוכב הרשת היו-טיובר והגיימר ALI-A. השניים איחדו כוחות ועשו הכל כדי להימלט מנחיל הרחפנים המהירים שתופעלו בעזרת משקפי מציאות מדומה על ידי כמה אנשים שבאמת יודעים איך להשתמש בהם.

     

    עוד ב-TheCar: 
    הרכב האוטונומי ממריא: אושר ניסוי טיסה ברחפן ענק
    על האש: חמשת הגורמים שיהפכו את המכונית שלכם ללפיד בוער
    צפו: סבא באודי 80 קופץ לתוך בריכת קולה

    drone vs porsche 41

    drone vs porsche 2בכל פעם שאחד הרחפנים הצליח לסגור על הפורשה, חיישן קרבה שחובר למכונית הפעיל תותח עשן צבעוני שסימן פגיעה.

    לא לגמרי ברור כמה פגיעות מובילות לפסילה ומהם בדיוק חוקי המרדף, אך באמת שזה לא ממש משנה כשלפניכם סרטון קצבי עם צילומים מרהיבים וביצועי נהיגה מעולים.
    מי ניצח בסוף? הרשו לנו להרוס לכם את ההפתעה ולשמח את מעריצי פורשה שמעתה במקום להתגאות בנתונים משמימים כמו מומנט גמישות מצוין, יכולות ג'י גבוהות בפניות וזמני הקפה משכעים במסלולים מפורסמים, יוכלו לספר לעולם שמכונית הספורט מגרמניה הוכחה כיותר מהירה מרחפן סיני.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מי יגיע ראשון – פורשה או רחפן?

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.