• Ad
  • מיצובישי אאוטלנדר המחודש בישראל: החל מ-155 אלף ש"ח

    מיצובישי בחרה במתיחת הפנים של אאוטלנדר כדי להציג את העיצוב המשפחתי החדש שלה. עם רמת אבזור גבוהה יותר ושיפור תחושת האיכות ינסה אאוטלנדר לשמור על מעמדו בשוק
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, הכריזה היום (ד') על תחילת השיווק של אאוטלנדר המחודש בישראל, בטווח מחירים של בין 155,000 ל- 205,000 ש"ח לגרסאות הבנזין האוטומטיות.

    אאוטלנדר המחודש נחשף באפריל השנה בתערוכת המכוניות של ניו-יורק, כשהוא מציג, לדברי מיצובישי, כ-100 שינויים, חלקם קוסמטיים ואחרים במרכב ואף בפלטפורמה עצמה.
    המנועים – בנזין ודיזל – נותרו דומים אולם כעת הם מחוברים לתיבת הילוכים רציפה חדשה, ורמת האבזור – החל מדרגת הבסיס ומעלה – גבוהה יותר.

    מיצובישי אאוטלנדר 2015 - 002

    מתיחת הפנים של אאוטלנדר הוא הדגם שאיתו בחרו אנשי מיצובישי לחשוף את שפת העיצוב החדשה של המותג, ומבחינה ויזואלית השינוי הגדול ביותר הוא בחזית חדשה עם פגוש מקושט כרום ותאורת יום מסוג LED.
    המרכב ארוך כעת בכ-4 ס"מ, ככל הנראה כדי לעמוד בדרישות המחמירות יותר של הגנה על הולכי רגל, וקשיחותו המבנית הוגברה.

    שיפורים בוצעו גם במערכת המתלים, במערכת הגברת ההיגוי החשמלית, בבידוד הרעשים (עם שמשה קדמית וזכוכית דלת אחורית מבודדות טוב יותר ותוספת בידוד קול בכל הרכב), ובאיכות החומרים של תא הנוסעים.
    גם עיצוב תא הנוסעים וסביבת הנהג שופרו, על גלגל הגה חדש, מושבים חדשים שאמורים לספק רמת תמיכה גבוהה יותר, קיפול נוח יותר למושב האחורי ועוד.

    מיצובישי אאוטונדר 2015 תמונת פנים

    לאאוטלנדר, אשר הוביל את המכירות בפלח השוק של קרוס-אוברים בגודל בינוני בישראל עד לנחיתתו של קיה ספורטאז' ב-135,000 ש"ח (ועדיין מוביל את המכירות בקרב קרוס-אוברים בעלי 7 מקומות ישיבה) יש לא מעט מה להפסיד, במיוחד לקראת הופעתם הצפויה של הצמד יונדאי טוסון וקיה ספורטאז' החדשים בשנה הבאה, ויבואני מיצובישי מנסים לשמר את מעמדו באמצעות רמות איבזור גבוהות יחסית.

    כל הדגמים כפולי ההנעה (החל מ-190 אלף ש"ח) קיבלו בקרת שיוט אדפטיבית עם מערכת התראה מפני התנגשות ובלימה אוטונומית במהירויות עירוניות, וכן מערכת התראה מפני סטייה מנתיב הנסיעה.

    כרגיל בקבוצת כלמוביל, החל מרמת אבזור ממוצעת ומעלה מוצעים הדגמים עם מערכת המולטימדיה "המחוברת" (connected) שמציעה בין השאר רדיו אינטרנטי, 'הוט-ספוט' ל-wi-fi ואפליקציות סלולריות שונות, בהן גם ניווט 'וויז'.
    כל הדגמים, למעט דגם הבסיס, מאובזרים בכניסה ללא מפתח, ובכל הדגמים מותקנות שבע כריות אוויר בטיחותיות ומערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים.

    מחירים:
    גרסה ידנית בעלת הנעה קדמית וחמישה מושבים מוצעת תמורת 130,000 ש"ח, והגרסה האוטומטית הכי פחות יקרה, עם חמישה מושבים, עולה 155,000 ש"ח.
    הגרסה הפחות מאובזרת בעלת 7 מקומות ישיבה והנעה קדמית עולה 170,000 ש"ח, ורמת הביניים, פרימיום, עולה 180,000 ש"ח ומציעה בין השאר הנעה כפולה, ריפודי עור, מושב נהג מתכוונן חשמלית, גג שמש וחישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינטש. רמת האבזור הגבוהה עוד יותר, 7 מושבים והנעה כפולה, עולה 205 אלף ש"ח.
    גרסת הדיזל, מאובזרת ובעלת הנעה כפולה, עולה 230,000 ש"ח.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.