• Ad
  • ווולוו רתמה את האיש החזק בעולם לאתגר שכלל מטען במשקל של 750 טון ומשאית סדרתית אחת
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    46457567על אף שעסקי ההובלה והשינוע הם עסק רציני מאוד המחייב דיוק ויעילות, בחטיבת המשאיות של וולוו הבינו בשנים האחרונות שכדי להגיע לתודעה הציבורית אי אפשר להסתפק בפעולות שיווק ייעודיות המתמקדות ביתרונות של משאיות החברה על פני המתחרים ובמפרט הטכני ויש צורך להיעזר בקצת גימיקים, בין אם מדובר בז'אן קלוד ואן דאם שעשה שפגאט בין צמד משאיות נוסעות, ילדה בת 4 שנהגה במשאית ענק בעזרת שלט רחוק או דמויות ססגוניות שהשתתפו בסדרת ריאליטי בת כמה פרקים שתיעדה מסע דרכים ברחבי אירופה על סיפונה של משאית החברה.

    עוד ב-TheCar:
    אתגר המשאיות ללא נהג מגיע לקו הסיום
    צפו: שיא עולם חדש בקפיצה למרחק עם סמיטריילר
    וולוו חושפת סדרת ריאליטי למשאיות

    לאחרונה וולוו פנתה למגנוס סמואלסון, נהג ראלי חובב המחזיק גם ברישיון נהיגה במשאית ובעיקר מי שללא ספק ראוי להיחשב כאחד האנשים החזקים בתבל.
    סמואלסון הגיע במהלך השנים לא פחות מ-10 פעמים לגמר תחרות "האיש החזק בעולם" ואף זכה בתואר בשנת 1998 לאחר שהרים משאות במשקל של 350 קילוגרם.בוולוו החליטו לבקש מסמולסון, ללא ספק סמל לעוצמה מתפרצת, להיות הנהג והפרזנטור שלה בניסיון לקבוע  שיא חדש בגרירת משקל כבד למרחק של 100 מטרים.

    5456787090-9-

    לצורך המשימה גויסה משאית FH16 סטנדרטית לחלוטין, ללא שום שינויים במפרט עם 750 כ"ס ומומנט של 360 קג"מ, בדיוק כפי שניתן לרכוש בסוכנות הקרובה לביתכם, ואליה נרתמו עוד ועוד טריילרים עמוסים במכולות.
    בסך הכל נרתמו למשאית היחידה לא פחות מ-20 נגררים עמוסים שחוברו אחד לשני והגיעו למשקל כולל של 750 טון (!)

    החלק הקשה ביותר, כשמנסים לגרור כזה משקל מטורף, הוא ללא ספק הזינוק הראשוני וחלקים כמו הגיר והקלאץ' עלולים להישבר  תחת הלחצים והעומסים האדירים.
    אך בוולוו, שהציגה לאחרונה תיבת ההילוכים חדשה וחסונה במיוחד בשם I-Shift שתוכננה למשימות קשות וצוידה בהילוכי זחילה שמיועדים לגרירת משקלים כבדים מאוד, היו בטוחים שעל אף שהמכלולים במשאיות החברה לא נבנו לאתגרים קיצוניים שכאלה הם יעמדו בהם בכבוד.453654756758

    לאחר שההכנות הושלמו ניתן האות וסמולסון לחץ על דוושת התאוצה בדרך לשבירת השיא, אך הניסיון הראשון הסתיים בתוך זמן קצר בווילי (הרמת הגלגלים הקדמיים באוויר) של המשאית, זאת לאחר שמערכת בלמי האוויר בחלק מהנגררים ננעלה במוד חירום כתוצאה מחוסר לחץ  מספק במערכת הבלימה.
    צוות העזר נכנס לתמונה ולאחר שבעיה זו נפתרה ולמרות שתנאי מזג האוויר הפכו לקשים כשגשם ושלג החלו לרדת, סמולסון סחט שוב את המצערת ופעם המשאית החלה לנוע תוך שהיא גוררת בנחישות את המשקל האדיר בדרך לקביעת שיא מדהים במשקל כבד.

    6546578687979

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מטען במשקל 750 טון ומשאית וולוו אחת

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.