• Ad
  • מאזדה 6 מתוחת פנים תושק עד סוף הקיץ באירופה

    במרכז מתיחת הפנים של המשפחתית הגדולה של מאזדה: עדכונים למערכת ניהול המנועים ושיפור שיכוך הרעשים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מאזדה הציגה היום (ד') תמונות ופרטים רשמיים ראשונים של מתיחת הפנים למאזדה 6, אשר תושק באירופה לפני תחילת הסתיו.

     

    מאזדה 6 מתיחת פנים 2017 - 0031

     

    בנוסף לעדכוני עיצוב מינוריים, החידוש החשוב ביותר בדגם המחודש הוא שדרוג למערכת ניהול המנוע שאותו מכנים היפנים מהירושימה " GVC", או G-vectoring Control.

    לטענת מאזדה, מדובר במערכת ראשונה מסוגה אשר משנה את כמות הכח (מומנט) שמייצר המנוע כפונקציה של מידת ההפניה של גלגל ההגה על-ידי הנהג. במילים אחרות, כאשר נהג נוהג על כביש מפותל המערכת משנה את כמות הכח שמועבר לגלגלים הקדמיים בהתאם למצב הפניות שעל הכביש.

    לדברי מאזדה מדובר ביישום הראשון של החברה, באירופה, למערכת GVC שתהיה הראשונה מתוך סדרת טכנולוגיות שליטה ברמת הדינמיות של המכונית.

    אלה יספקו שליטה משולבת של המנוע, תיבת ההילוכים והשלדה, והכל במטרה לחדד את תחושת ה"ג'ינבה איתי" – "הרוכב על סוסו" שאיתה חופרת לנו מאזדה מאז השקת ה-6 המקורית ("תחושת החיבור בין המכונית לנהג אשר מבדילה את דגמי מאזדה מכל כלי הרכב האחרים", כך הם).

    כבעבר גם כעת תוצע המכונית באירופה עם שלוש גרסאות של מנועי בנזין: שתי גרסאות של מנוע ה-2.0 ליטר שמספקות 145 ו -165 כ"ס, וגרסת 2.5 ליטר שמספקת 192 כ"ס, ושתי גרסאות של מנוע הטורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטר, שמספקות 150 ו-175 כ"ס.

    מנועי הדיזל שודרגו, לטענת מאזדה, בשלושה תחומים, החשוב בהם באמצעות  מערכת אשר משפרת, לטענתם, את רמת השליטה בלחץ ההגדשה של המנוע, וזאת כדי לשפר את תגובת המצערת שלו.

    מערכת אחרת מפחיתה, כך אנשי מאזדה, את רמת הנקישות של המנוע באמצעות "דיכוי גלי הלחץ" במנוע, וגם המערכת השלישית מפחיתה את רעשי הדיזל, אם כי באמצעות תעלול אקוסטי אשר "מדכא שלושה תחומי תדרים קריטיים שבהם בדרך כלל רוטטים מנועים כאלה במידה המרעישה ביותר".

    בנוסף, מהנדסי מאזדה שיפרו, לטענתם, את בידוד הרעשים במכונית כולה, בין השאר על-ידי שיפור האטימה והקטנת מרווחי החיבורים בין חלקי המתכת שמהם בנויה המכונית, והוספת שכבת למינציה על חלון הצד הקדמי.

     

    Autodesk VRED Design 2016 SR1-SP4

     

    הקוקפיט של המכונית קיבל גלגל הגה מעוצב מחדש, תצוגה עילית מחודשת, בעלת רזולוציה גבוהה יותר, ומסך תצוגה חדש להודעות, על לוח השעונים, בגודל 4.6 אינטש.

    באירופה מוצעת המכונית עם מגוון רחב של מערכות בטיחות וסיוע לנהג, ובהן, למשל, מערכת זיהוי תמרורים חדשה אשר מסוגלת לזהות גם תמרורי "אין כניסה", וכן מערכת לבלימה אוטונומית במהירויות עירוניות ופרבריות אשר מבוססת מעתה על-מצלמה אופטית ולא על חיישני אינפרא אדום.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.