• Ad
  • מאזדה דמיו 2015

    מאזדה 2 ודמיו בישראל

    יבואנית מאזדה מעדכנת את כל ליין דגמיה (כמעט). היום הודיעה היבואנית על תחילת שיווק הסופר-מיני 2, גרסת הסדאן 'דמיו', 6 ו-CX-5 המעודכנות לאחר מתיחת פנים ופתיחת ספר ההזמנות ל-MX-5 האייקונית
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    דלק מוטורס השיקה היום את מאזדה 2 ו'דמיו' (גרסת הסדאן של ה-2) שני דגמים איתם תנסה לפנות לא רק לציי רכב אלא גם לשוק הפרטי. בנוסף היבואנית ניצלה את ההזדמנות להשיק עוד שני דגמים מחודשים (6 ו-CX-5 לאחר מתיחת פנים) ולהודיעה על פתיחת ספר ההזמנות ל-MX-5 החדשה הרודסטר הנמכרת בהיסטוריה.

    מאזדה 2 סדאן תיקרא בארץ דמיו

    מאזדה 2 החדשה בתצורת האצ’בק הוצגה רשמית בתערוכת פריז האחרונה (אוקטובר 2014), כאשר גרסת הסדאן, דמיו, הוצגה כמה חודשים אחר-כך. זו המכונית הרביעית של מאזדה שמציגה את טכנולוגיות 'סקאי אקטיב' שעיקרה שם שיווקי למרכב קל ושימוש במנועים ותיבות הילוכים שתורמים לחסכון בדלק.

    מאזדה 2 סדאן

    במקור תכננה היבואנית לייבא את 2 ודמיו  מהמפעל החדש שבמקסיקו ולהשיקן בישראל בסוף 2014. אך לבסוף החליטה לייבא את הדגמים ממפעלי החברה בתאילנד (כפי שהיה בדור הקודם) וכתוצאה מכך ההשקה בישראל נדחתה במספר חודשים.

    שתי תצורות המרכב מבוססות על אותה פלטפורמה וגדולות משמעותית מדגמי ההאצ'בק והסדאן שבדור הקודם. אורכה של מאזדה 2 עומד על 406 ס"מ (תוספת של 11 ס"מ לעומת הדור הקודם), בסיס גלגליה על 257 ס"מ (8+ ס"מ) וגובהה על 149.5 ס"מ (2+ ס"מ). אין שינוי בממד הרוחב שנותר על 169.5 ס"מ. מאזדה דמיו, גרסת הסדאן, מציעה בסיס גלגלים ורוחב זהים, גובה דומה ואורך כללי ארוך משמעותית שעומד על 432 ס"מ. עם ממדים שכאלה נראה שמאזדה פתרה את אחת מנקודת התורפה של שני הדגמים המוחלפים – מרווח מצומצם בתא הנוסעים. בנוסף גם תאי המטען בשני הדגמים גדלו כל אחד בכ-30 ליטר.

    בחרטומן של שני הדגמים נמצא את אותו מנוע: בנזין בנפח 1.5 ליטר (111 כ"ס) שמשודך לתיבה אוטומטית בעלת שישה הילוכים. הביצועים כמעט זהים: תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10.3 שניות (10.5 שניות בדמיו) ומהירות מרבית זהה של 188 קמ"ש. תצרוכת הדלק בתנאי מעבודה זהה ועומדת על 17.5 ק"מ לליטר בממוצע.

    רמות גימור במאזדה2מאזדה 2
    הסופר-מיני החדשה תוצע בארבע רמות גימור. הבסיסית, 'אקטיב', תכלול מערכת שמע מקורית עם תפעול מההגה וארבעה רמקולים, כניסות USB ו-AUX, דיבורית בלוטות', התנעה ללא מפתח ועוד. רמת הגימור השניה היא 'דינמיק' שתוצע עם מערך המולטימדיה MZD המוכר ממשפחת ה-3 שעקרה מסך מולטימדיה בגודל 7 אינץ', שליטה על שפע מערכות, תמיכה בעברית, פיקוד קולי ומצלמת רוורס. בנוסף נמצא גם בקרת אקלים, חישוקי 15 אינץ' קלים וחבילת בטיחות שכוללת מערכת התראה על סטייה מהנתיב ומערכת מניעת תאונה במהירות עירונית. רמת הגימור השלישית 'ספורט' מציעה תצוגה עילית, תאורת לד מלאה, מפתח חכם גם לפתיחה, חישוקי 16 אינץ' קלים בשני צבעים ותוספות לחבילת הבטיחות כמו התראה על רכב בשטח מת והתראה על תנועה צולבת מאחור (עבור יציאה מחנייה למשל). זהו אבזור שאינו אופייני לסגמנט הסופר-מיני. מעל גרסה זו תוצע רמת אבזור 'פיור ווייט' (Pure White) עם מושבים עטופים בעור משולב בד בצבע לבן ותפרים אדומים, ודיפונים עור תואמים לרוחב הדשבורד, בקונסולה התחתונה ובדלתות.

    המחירים יעמדו על 100, 106, 112.5 ו-114.5 אלף שקלים.

    רמות גימור במאזדה דמיו
    גרסת הסדאן, דמיו, תוצע בשתי רמות גימור. 'קומפורט' המקבילה לרמת אבזור דינמיק ב-2, ורמת אבזור 'פיור בלאק' (Pure Black) המקבילה ל'פיור ווייט' ב-2. רמת קומפורט תכלול את מערך המולטימדיה MZD עם אותם אפשרויות כמו ב-2, בקרת אקלים, חישוקי 15 אינץ' קלים ועוד. רמת גימור 'פיור בלאק' תכלול תצוגה עלית, מפתח חכם גם לפתיחה, תאורת לד מלאה, חישוקי 16 אינץ' קלים, את מערכות הבטיחות השונות, וריפוד עור משולב בד בצבע שחור ותפירה אדומה למושבים, דשבורד, קונסולה מרכזית ודלתות.

    מחיר גרסת קומפורט עומד על 112,000 שקלים ושל פיור בלאק על 120,000 שקלים.

    מאזדה 6 ו-CX-5 לאחר מתיחת פנים
    כאמור דלק מוטורס ניצלה את האירוע כדי להציג את מאזדה 6 ומאזדה CX-5 לאחר מתיחת הפנים. השניים נחשפו רשמית בתערוכת לוס אנג'לס שנערכה בתחילת שנה זו, והרענון בהם כולל עדכון עיצובי קליל (סבכה, פגושים ופנסים) עדכון חומרים בתא הנוסעים ותוספת אבזור כמו בורר מצבי נהיגה, בלם יד חשמלי (כעת גם בגרסת הבסיס), מערך המולטימדיה MZD ועוד. רמת האבזור הגבוהה ('פרימיום') זוכה גם לתאורת לד מלאה ובמקביל הופסק שיווק רמת אבזור 'פרמיום פלוס' ב-6. גם המנועים שודרגו כאשר מנוע ה-2.0 ליטר זוכה לתוספת של 10 כ"ס לכדי 165 כ"ס ומנוע ה-2.5 ליטר מקבל תוספת של 4 כ"ס (ל-192 כ"ס סה"כ).מאזדה MX-5

    המחירים לא השתנו וב-6 יחלו ב-167,500 שקלים עבור גרסת ה-2.0 ליטר ו-186,500 עבור גרסת ה-2.5 ליטר. גם ב-CX-5 המחירים נותרו כבעבר ויחלו ב-166,500 שקלים עבור המכונית הבסיסית ויאמירו עד 217,000 שקלים עבור גרסת ה-2.5 ליטר עם הנעה כפולה.

    ובקרוב גם MX-5
    לצד כל החידושים הודיעה דלק מוטורס על פתיחת ספר ההזמנות ל-MX-5 החדשה. הדור הרביעי של MX-5 הושק בספטמבר 2014 לרגל 25 שנים להשקת הדור הראשון שהפך לאחת המכוניות הקלאסיות של מאזדה. הדגם מיוצר עם מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר ו-2.0 ליטר (160 כ"ס) בשילוב תיבת הילוכים ידנית בלבד (שישה הילוכים). אלינו יגיע הדגם הבכיר בלבד וברמת גימור אחת שתכלול גג בד מתקפל ידנית, מערכת מולטימדיה מקורית, מושבי עור, חישוקי 17 אינץ' ומערכות בטיחות כמו התראת סטייה מנתיב וסיוע בלימה.

    מאזדה מקצה לישראל 20 מכוניות עד סוף שנה זו כאשר ארבע הראשונות יגיעו אלינו באוגוסט. המחיר עומד על 235,000 שקלים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.