• Ad
  • מאזדה חוגגת: 5 מיליון מאזדה 3

    יצרנית הרכב היפנית הקטנה רשמה השבוע נקודת ציון משמעותית בתולדותיה עם ייצורה של המאזדה 3 החמישה מיליון במספר. כ-120 אלף מהן נמכרו כאן בישראל
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    Mazda-3-2012-1280-44אחת המכוניות האייקוניות בארץ, זאת שהפכה לסמל תרבות הליסינג וזכתה במשך 8 שנים ברציפות בתואר "המכונית הנמכרת בישראל" רשמה אתמול נקודת ציון גלובלית משמעותית מאוד כשמפס הייצור במפעל בהירושימה שביפן התגלגלה המאזדה 3 ה-5 מיליון במספר.

    לקח למאזדה 12 שנים ועשרה חודשים להגיע לנתון הזה ובעבור יצרנית רכב קטנה זהו ללא ספק הישג לא מבוטל ולמעשה הפעם הראשונה בה החברה מצליחה להגיע למספרים שכאלה לדגם בודד בתקופה שכזו.

    עוד ב-TheCar:
    מאזדה חוגגת מיליון סיבות ללכת טופלס
    מאזדה 3 – כעת בגרסת גז טבעי
    מאזדה MX5 מיאטה היא מכונית השנה בעולם

    ה-3 החליפה ביוני 2003 את ה-323 שיוצרה במשך 40 שנה.
    ה-323 לא הייתה מכונית רעה ובכל אחד משמונת הדורות שלה היא הציעה שימושיות משפחתית שלא נפלה מאלו של מתחרותיה הישירות, אך היא הייתה אפרורית למדי ולא הציעה ערך מוסף שייחד אותה.
    בתחילת המילניום, לאור ההצלחה המסחררת של המיאטה והזיהוי של מאזדה כיצרנית המקדשת את חדוות הנהיגה, החליטו בחברה לשנות כיוון ולהשיק ליין דגמים חדש בו הושם דגש על הרגש עם עיצוב לא שגרתי ויכולות דינמיות גבוהות.

    Mazda-3_Sedan-2004-1280-01

    ראשונה הייתה המשפחתית הגדולה של החברה, ה-6, שהושקה בסוף 2002, אך את המהפכה האמיתית בתדמית המותג יצרה ה-3 שהציעה במימדים ובתג מחיר משפחתיים עיצוב חיצוני ותא נוסעים בעלי ניחוחות ספורטיביים ויכולות ניהוג גבוהות שלא היו אופייניות לרכבים של מותגים עממיים עד אז.

    למרות החששות כי הציבור הישראלי השמרן יתקשה להתרגל לעיצוב ולאופי הזום-זום שלה, מאז שנחתה כאן ב-2004 ועד לשנת 2012 ה-3 הייתה המכונית הנמכרת בישראל ובהפרש ניכר, וגם לאחר שאיבדה את הבכורה ועד היום עדיין מדובר באחד הדגמים הנמכרים בישראל בכל שנה וללא ספק הדגם החשוב ביותר של המותג כאן. עד היום נמכרו בישראל כ-120 אלף יחידות ממנו המהוות כ-2.5 אחוז מסך המכירות הכלליות של ה-3 בכל העולם.

    ה-3 הוא דגם הליבה של מאזדה ברוב שווקי העולם והוא מהווה כשליש מסך היקף המכירות השנתי של המותג.
    כיום, בדורה השלישי, ה-3 מיוצרת בכמה מפעלים מסביב לעולם, מסין דרך תאילנד, מקסיקו ועד מלזיה כשהמרכזי שבהם (ואשר ממנו מגיעות גם המכוניות לארץ) ממוקם בסמוך למטה החברה בהירושימה שביפן.Mazda-3_Sedan-2010-1280-1f

    הדור השלישי הושק ב-2013 והוא מבוסס על פלטפורמה חדשה לחלוטין ומשלב בין שפת העיצוב קודו העדכנית של המותג לטכנולוגית ה- SKYACTIV.
    ה-3 בכל דורותיה זכתה לביקורות נלהבות למדי בעיתונות הרכב ובדורה הנוכחי אף קטפה כמה תארים נחשבים ביניהם "הרכב החדש הטוב ביותר של השנה בקנדה", פרס "רד-דוט" לעיצוב הטוב ביותר ומדליית ארד בתחרות "מכונית השנה העולמית".

    New_mazda3_001 small_sedan_0002

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.