• Ad
  • לראשונה בהיסטוריה: מיני עם חמש דלתות

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ב.מ.וו. חשפה גרסת חמש דלתות ל'מיני החדשה', עם שלושה מושבים מאחור. היא ארוכה יותר ומבוססת על בסיס גלגלים ארוך משמעותית אבל לא תחליף את קאנטרימן. אצלנו לקראת סוף השנה

    ב.מ.וו. חשפה אתמול גרסת מרכב נוספת, בעלת חמש דלתות, לדור השלישי של 'מיני החדשה'. מיני מציעה במקביל למיני הבסיסית את גרסת ה'קאנטרימן' בעלת חמש דלתות, שמבוססת על הדור השני של המכונית, אולם זו מכונית גדולה בכל מימדיה מן ה'מיני' שאמורה להיות יותר "קרוס-אובר" מאשר גרסת חמש דלתות של המיני. גרסת החמש דלתות החדשה לא תחליף את קאנטרימן, אשר הדור הבא שלה יקבל תצורה עוד יותר "קרוס-אוברית".

    גרסת החמש דלתות החדשה ארוכה מגרסת השלוש דלתות, ולא רק באורך הכולל, שארך ב-16.1 ס"מ (גרסאות קופר ארוכות בכ-2 ס"מ נוספים), אלא גם בבסיס הגלגלים שארך ב-7.2 ס"מ מאד משמעותיים.

    בניגוד למיני, כך נוצר מקום לשלושה נוסעים במושב האחורי, לעומת שניים, והם זוכים גם למרחב ראש משופר בזכות הגבהת המכונית ב-1.1 ס"מ. עם זאת, היות שרוחב המכונית נותר זהה לא ברור מה תהיה מידת הצפיפות של הנוסעים מאחור. נפח תא המטעו גדל משמעותית –מ-211 ליטר ל-278.

    המכונית תושק עם מנועי ה-3 ו-4 צילינדרים המוכרים מגרסת השלוש דלתות – בהספקים של בין 132-196 כ"ס לבנזין, ו-116 כ"ס לדיזל, ועם תיבות ההילוכים הידניות והאוטומטיות המוכרות. להיצע זה יתווסף גם מנוע דיזל ארבעה צילינדרי חדש שיספק 170 כ"ס.

    כמובן שאנשי 'מיני' מבטיחים שההנאה מן הנהיגה במכונית לא נפגעה בגלל ההארכה שלה, במיוחד בכל הקשור לתחושת ה"קארטינג" האופיינית למכונית, שהם מבטיחים שתישמר. עם זאת, המכונית כבדה כעת בכ-60 ק"ג, וההארכה המשמעותית של בסיס הגלגלים תשנה, ללא כל ספק, את מאפייני ההתנהגות.

    עיצוב פנים המכונית נראה דומה לחלוטין לזה של גרסת השלוש דלתות, שבה עבר לוח השעונים אל מעל להגה ופינה מקום למסך מולטימדיה מיוחד במרכז הדרש בורד.

    אצלנו צפויה גרסה זו של המיני ברבעון האחרון השנה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.