• Ad
  • לקסוס CT200h המחודשת בישראל

    לקסוס השיקה בישראל את מתיחת הפנים של ה-CT200h. המחיר לא השתנה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    לקס מוטורס, יבואנית לקסוס לישראל, השיקה את מתיחת הפנים של CT200h, מכונית קומפקטית יוקרתית בעלת הנעה היברידית. המחיר, 173,000 ש"ח, לא השתנה יחסית לדגם היוצא.

    לקסוס CT200h בנויה על פלטפורמת MC של טויוטה, עליה בנויים קרוב לעשרים מן הדגמים הבינוניים בגודלם של טויוטה (מ'סיון' ו'אוריס' ועד קאמרי), אך המכונית הקרובה לה ביותר, שגם חולקת איתה מכלולי הנעה-היברידית דומים, היא פריוס. כמוה, וכמו אוריס ההיברידית, CT200h מצוידת באותה יחידת הנעה היברידית שמשלבת מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר ומנוע חשמלי, שמפיקים ביחד 136 כ"ס. בדגם המחודש טויוטה עדכנה את מערכת ניהול המנוע ובכך שיפרה את תצרוכת הדלק ב-6% ל-26.3 ק"מ לליטר בממוצע. נתון ההספק והביצועים לא השתנו (0-100 ב-10.3 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ"ש).

    אחת מנקודות התורפה של הדגם היוצא היתה נוחות הנסיעה. בלקסוס טוענים שבדגם החדש כויילו המתלים מחדש ונוחות הנסיעה שופרה.

    עיצוב CT200h המחודשת מיישר קו עם מראה שאר דגמי לקסוס, והפרט הבולט ביותר הוא סבכת "שעון החול" החדשה. בנוסף, למכונית פגוש אחורי וחישוקי 16 אינץ' בעיצוב חדש.

    בתא הנוסעים נמצא גלגל הגה שונה ואת מערכת המולטימדיה החדשה (7 אינץ') של לקסוס שמכונה LDA ושהוצגה לראשונה ב-IS החדשה. לקסוס גם טוענת לשיפור בידוד הרעשים במכונית.

    כמו בעבר גם הדגם המחודש ישווק בשתי רמות גימור. גרסת הבסיס ('לקצ'רי') כוללת מצלמת אחורית, חיבורי USB ובלוטות', חיישני אורות וגשם, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני לחץ אוויר בצמיגים ועוד. גרסת הפרימיום מוסיפה עוד גג שמש, בקרת שיוט, חיישני חנייה ושמשות כהות מאחור. מחיר שתי רמות האבזור לא השתנה ועומד על 173,000 שקלים ו-185,000 שקלים.

    המכונית הקטנה ביותר בהיצע של לקסוס נוחתת בארץ שלוש שנים אחרי שהושקה כאן לראשונה. מאז היא הפכה לרבת המכר של המותג בישראל עם מכירות של כ-630 מכוניות לאורך כל התקופה. בלקס מוטורס מעריכים כי ימסרו למעלה מ-250 מכוניות מדגם ה-CT בשנת 2014.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.