• Ad
  • אפילו בסטנדרטים של נסיכות מונקו ה-Asfanè מצליחה למשוך הרבה מאוד תשומת לבד עם עיצוב שנראה כאילו נחת הרגע מהחלל ויחידת הנעה חשמלית המפיקה יותר מ-900 כ"ס
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אם עד לפני לא יותר מדי שני כל פורשה שהיינו רואים ברחוב הייתה עושה לנו את היום, בשנים האחרונות כבר די התרגלנו לראות פרארי כאן בלבנט מעת לעת.

    בנסיכות מונקו, אולי אחד המקומות עם ריכוז המיליונרים הגדול בעולם, מכוניות פרארי ופורשה הן מראה שגרתי בערך כמו יונדאי ומאזדה אצלנו ורק גרסאות מיוחדות שלהן או מכוניות של יצרניות בוטיק כמו פגאני או בוגאטי באמת גורמות לתושבי המקום לסובב מבט.
    אבל אפילו בסטנדרטים הגבוהים של מונקו, נראה אף אחד לא יכול להתעלם מהיצירה הלא שגרתית הזו שביקרה בנסיכות לפני מספר ימים.
    לא, לא מדובר בעב"מ שנחת מהחלל אלא ביצירה מוטורית בשם Asfanè שמגיעה אלינו מאיטליה מחברה קטנה הנקראת FV-Frangivento.

    עוד ב-TheCar:  
    הדפס לי מכונית על: רכב לוהט שנוצר במדפסת תלת מימד 
    צפו: ההונדה הקטנה שמשפילה כל מכונית על 
    מכונית מעופפת תדליק את הלהבה האולימפית בטוקיו 2020

    אב טיפוס ראשון של Asfanè הוצג בתערוכת הרכב בבולוניה לפני כשנה וכעת נראה שמדובר בגרסת הייצור ואולי במכונית הראשונה שנמכרה ללקוח פרטי שעל פי הלוחיות שהיא נושאת צפויה בעתיד לחצות את האטלנטי ולנחות לחופי האוקיינוס השקט קליפורניה.

    לא יותר מדי פרטים ידועים בשלב זה על ה-Asfanè לבד ששם הדגם מגיע מהביטוי "As-fa-nen" – "בלתי אפשרי" בדיאלקט של מחוז פיימונטה שבאיטליה, רמז לכך שהמכונית משלב הרבה טכנולוגיות חדשניות ויחידת הנעה חשמלית סופר מתקדמת שעל פי דיווחים בעבר אמורה להפיק יותר מ-900 כ"ס.

    ניכר גם כי בדרך לגרסה חוקית לכביש העיצוב מותן מעט, השמשות הפכו לכאלו שגם ניתן לראות דרכן לא רק על פני השמש, סכמת הצבעים מותנה ונוספו אביזרים הכרחיים כמו מראות צד.

    אבל עדיין, כפי שאתם בוודאי רואים בתמונות, מדובר ברכב המציג מימדים לא שגרתיים עם מרכב אלומיניום ואורך של 4.6 מטרים, רוחב של יותר מ-2 מטר, גובה של רק קצת יותר ממטר ועיצוב עתידני שפשוט אי אפשר להתעלם ממנו.

    לא לגמרי ברור מהן בדיוק היכולות האמיתיות של הרכב הזה על הכביש, אבל אין ספק שבכל הנוגע לאפקט הגעה יש לו את זה בענק, אפילו בסטנדרטים של מונקו.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    למי שלא מסתפק בפרארי או בלמבורגיני: הכירו את ה-Asfanè

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.