• Ad
  • למבורגיני מחדשת את האבנטדור

    חזק יותר, חד יותר, אגרסיבי יותר ועם כוח הצמדה חסר תקדים - השור הזועם של למבורגיני מתעדכן. לא לבעלי לב חלש
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    2017-lamborghini-aventador-s-1לידיעת הקורא עודד שריקי: כמעט שש שנים לאחר שלמבורגיני חשפה את האבנטדור, שתפס את המשבצת הבכירה בהיצע הדגמים של החברה והחליף את המורצ'ילאגו, בסנטה אגתה החליטו שהגיע הזמן להתחדש ולעדכן את השור הזועם ולהוסיף S לשם הדגם.

    האיטלקים מתייחסים לאבנטדור S כאל דור חדש, אך למעשה מדובר רק ברענון של אמצע החיים. הרכב, המתבסס על שלדת סיבי הפחמן המוכרת של הדגם, עבר עדכוני עיצוב הכוללים פגוש קדמי חדש עם ספליטר ענק מסיבי פחמן המעניק למכונית נוכחות אגרסיבית עוד יותר, צדודית החושפת קשתות גלגל תפוחות יותר בחלק האחורי וצמד כונסי אוויר נוספים באחורי קורה C. מאחור ניתן לפגוש דיפיוזר גדול באופן משמעותי מבעבר ויציאת אגזוז טרפזית מרכזית ענקית.

    עוד ב-TheCar:
    תמונות קשות: הוצאה להורג של למבורגיני מורצ'ילאגו LP640
    הלמבורגיני שנוסעת יותר מרכב ליסינג
    אקזוטיקה בארץ הקודש: האבנטדור של למבורגיני עשתה עליה

    ביצרנית העל לא הסתפקו כמובן רק בעדכונים עיצוביים ומתחת למעטפת ניתן למצוא שלל שינויים עם גרסה מחוזקת של מנוע הוי 12 האטמוספרי בנפח 6.5 ליטרים של למבורגיני המפיק כעת 740 כ"ס – 40 יותר מבעבר, ויחד עם זאת, לטענת החברה, הוא גם חסכוני מבעבר בזכות מערכת ניתוק צילינדרים בעת שיוט נינוח.

    הכוח המתפרץ הזה מועבר לכל הגלגלים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמדים עם 7 יחסי העברה ולראשונה בתולדותיה ברכב בייצור סדרתי, האבנטדור S מצוידת גם במערכת היגוי לארבעת הגלגלים שאמורה בעיקר לשפר את החדות ואת היכולות של הרכב בכבישי נהיגה מפותלים צרים במהירויות נמוכות עד בינוניות.

    2017-lamborghini-aventador-s-10

    2017-lamborghini-aventador-s-12כמו כן ניתן לציין בלמים קראמיים כסטנדרט, מערך מתלים שעבר עדכון מקיף ומציג כעת גיאומטריה שונה שמותאמת למערכת ההיגוי החדשה, בולמי זעזועים מגנטיים אקטיביים ויעילות אווירודינמית משודרגת המעניקה לאבנטדור כוח הצמדה גבוה ב-50 אחוז.

    בלמבורגיני גאים בכיולים חדשים למערכת מצבי הנהיגה ובקרת היציבות האלקטרונית ובחברה טוענים שבעזרת כוח מחשוב גדול מבעבר, כעת היא מסוגלת להגיב במהירות שיא לכל שינוי בתוואי הדרך ולהתאים את מערכות הרכב השונות בשבריר שניה. בין היתר מערכת ההנעה המסוגלת בכל רגע נתון להעביר עד 90 אחוז מהכוח לגלגלם האחוריים.

    מעבר לבחירה בין מגוון מצבי נהיגה שכוילו על ידי מהנדסי למבורגיני, באבנטדור S החדשה ניתן גם לכוון באופן אינדיבידואלי את הפרמטרים השונים – מקשיחות המתלים, דרך מערכת העברת הכוח, חדות ההיגוי, תגובת המצערת ועוד.

    מערכת הבידור שודרגה אף היא ומבוססת כעת על ממשק CarPlay של אפל הכולל גם מערכת טלמטריה מתקדמת המאפשרת להציג נתונים רבים הנאספים בעת נהיגה, למדוד זמני הקפה, תאוצות צד ועוד.
    השיווק של האבנטדור המחודשת יחל באביב הבא עם תג מחיר של כ-420 אלף דולרים בארצות הברית.

    2017-lamborghini-aventador-s-18 2017-lamborghini-aventador-s-4

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.