• Ad
  • לילה טוב: חברה בריטית מתכננת להשיק אוטובוסי שינה מפנקים

    יצרנית מיטות בממלכה המאוחדת חברה למשרד אדריכלים מוכר וליצרנית מרכבי אוטובוסים מקומית כדי להכניס לשירות כבר ב-2018 את הדור הבא של אוטובוסי השינה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    כמעט כולנו נרדמנו לפחות פעם על סיפונו של אוטובוס. רובנו חווינו את זה כבר בגיל די צעיר, אם כנערים בדרך חזרה מטיול השנתי של בית ספר או בדרך לבסיס או ממנו במהלך השירות הצבאי.

    נסיעות ארוכות באוטובוסים הן לכאורה זמן אידיאלי להשלים שעות שינה ומעבר לים יש מקומות בהם מופעלים קווים של אוטובוסי שינה. על הנייר זה נשמע כמו קונספט מבטיח מאוד, אבל במציאות לרוב המצב שונה בתכלית וכולל דרגשי שינה ספרטניים ומאוד לא מזמינים, חוסר פרטיות, ניקיון בעייתי ושלל טלטולים מהסוג שעושים בחילה.

    סביר להניח שלכל מי שעשה טיול של אחרי צבא במזרח או בדרום אמריקה רצים עכשיו בראש פלאשבקים לאוטובוס שינה שכזה עם שמיכות סקביאס, מתלים שבורים וטיפוסים מפוקפקים שרק מחכים שתעצמו עיניים כדי לנקות לכם את התיק, אבל זה בהחלט יכול וצריך להיות אחרת.

    כאן נכנסת לתמונה חברת סימבה, אחת מיצרניות המיטות המובילות בבריטניה, שהחליטה לתרום את הידע שלה ביצירת תנאי שינה אידיאליים ולהעלות אותו על גלגלים. לצורך כך היא חברה למשרד אדריכלים מוכר וליצרנית מרכבי אוטובוסים מקומית כדי לתכנן ולייצר את ה-Snoozeliner המתיימר להיות אוטובוס השינה האולטימטיבי.

    את ההשראה לחלוקת החלל ולעיצוב הפנימי קיבלו בחברה ממלונות הקפסולה מיפן ואוטובוס הקומתיים חולק לכמה תאי שינה שכל אחד מהם מציע מיטה מרווחת עם שמיכה וכרית מפנקות,  פרטיות מלאה שתושג בעזרת תריסים אקוסטיים, תאורת אווירה מרגיעה, חלל אחסון ננעל לחפצים האישיים, WiFi, שקעי טעינה, תאורת קריאה ועוד.

    על פי התכנון כל אוטובוס Snoozeliner יכיל 14 קפסולות בגדלים ועיצובים שונים – חלקן זוגיות וחלקן אישיות, מרווחות יותר או פחות. בנוסף לקפסולות השינה באוטובוס השינה ניתן יהיה למצוא תא שירותים משותף אבל מזמין ואפילו לאונג' קטן למי שמתקשה להירדם.

    בעת העלייה לאוטובוס כל נוסע יעדכן על לוח אלקטרוני באיזו תחנה הוא צריך לרדת וכמה דקות לפני ההגעה ליעד הוא יקבל צלצול השכמה לקפסולה בה הוא נמצא. אם הנוסע לא יאשר שהוא ער ומתכונן לירידה, דייל שירות אנושי שאמור להתלוות לכל נסיעה ולהציע לנוסעים מים מינרלים שיחולקו חופשי או קפה, משקאות אחרים וערכת התרעננות שיוצעו בתשלום, ידאג לוודא באופן אישי שהנוסע לא מפספס את התחנה ביעדו ולאחר עזיבתו יכין את הקפסולה לנוסע הבא.

    חברת סימבה מדגישה שלא מדובר בסתם תרגיל בעיצוב שישאר בגדר קונספט וכי הדור הבא של אוטובוסי השינה 6צפוי להיכנס לשירות במהלך 2018 בשמונה קווים ארוכים ברחבי הממלכה המאוחדת.

    בשלב זה לא ברור מה תהיה עלות הנסיעה באוטובוסי השינה המפוארים של סימבה, אבל אין ספק שבשל כמות הנוסעים המוגבלת, מי שיעדיף לוותר על חוויות כמו הירדמות על כתפיו של אדם זר באוטובוס צפוף יאלץ לשלם מחיר מעט גבוה יותר מאשר זה של נסיעה באוטובוס רגיל.

     

     

     

     

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.