• Ad
  • לד איט לקסוס

    42 אלף נורות לד הפכו את ה-IS של לקסוס למכונית מדליקה במיוחד
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    LITIS343545בשנים האחרונות יצרני הרכב גילו ובגדול את נורות ה-LED וצירוף של תאורת לד עדינה כמעין אייליינר לקווי המתאר של הפנסים ולעיתים גם במקומות אחרים הפכו לאבזור שהוא סוג של תו תקן בדגמים שרוצים להראות קצת יותר יוקרתיים מהסטנדרט. בנוסף, בעוד ועוד מקומות ברכב, כולל בפנסי הדרך הראשיים, לדים מחליפים את הנורות הקונבנציונליות.

    במקביל פנסי הלד הפכו ללהיט בחנויות האביזרים לרכב, דבר שהוביל, כצפוי, להרבה יצירות מופת ב"טוב טעם" בסגנון "כל המרבה הרי זה משובח" או במילים אחרות – מדוע להסתפק בשתי שורות עדינות של לדים במסגרת הפנסים אם אפשר להתקין מלוא החופן גם על הדשבורד, על כונס האוויר ולמעשה כמעט בכל מקום אפשרי?

    בדרך כלל יצירות לד שכאלו כואבות לנו בעיניים וגורמות לתחושה לא נעימה בבבטן, אבל הלקסוס LIT IS שלפניכם, עם לא פחות מ-41,999 נורות לד בעלות אין סוף גוונים המכסות את כל שטח המכונית למעט החלונות ובעוצמת תאורה השווה לזו של כ-400 נורות ביתיות, היא ללא ספק יצירת אמנות מרהיבה, ולמעשה מדובר במכונית שהיא מסך הנשלט על ידי מחשב רב עוצמה בעל אפשרויות תצוגה אין סופיות בעזרת תכנות מוקדם או באופן אוטומטי על פי קצב המוזיקה.

    עוד ב-TheCar:
    מבחן דרכים ללקסוס RC 200t
    לקסוס מציגה: קרטון במקום פלדה
    העתיד כבר כאן: לקסוס חושפת סקייטבורד שלא צריך גלגלים

    זו לא הפעם הראשונה שבלקסוס רותמים את האור כדי לקדם את התדמית של מותג היוקרה מבית טויוטה ובעיקר כדי להצעיר אותו, ואי אפשר לשכוח את הפרויקט המרהיב בו החברה שיתפה פעולה עם המוזיקאי האמריקאי Will.i.am בהפקת ענק שכללה גרסת מציאות בגודל ענק למשחקי מחשב דוגמת "גיטר הירו".
    גם ה-LIT IS לא מסתפקת באורות ומתחברת לקצב בקליפ של הזמרת דואה ליפא ללהיטה הגדול "Be The One" .

    LITIS23

    על אף שאנחנו בדרך כלל פחות מתחברים למופעים אורקוליים שכאלה, ה-IS הזו היא בהחלט היוצא מן הכלל שלא מעיד על הכלל ואם רק היה ניתן לקבל אותה עם איזה 2JZ עצבני מתחת למכסה היינו מרגישים מבורכים אפילו יותר מביונסה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.