• Ad
  • מכונית המיני המצליחה בישראל מתחדשת. איורים רשמיים ראשונים מציגים עיצוב אגרסיבי יותר ותא נוסעים מודרני בהרבה. החשיפה הרשמית תהיה בתערוכת ז'נבה במרץ, לישראל היא תגיע, ככל הנראה, לקראת המחצית השניה של 2017
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    קיה חשפה היום באופן רשמי שלושה איורים ראשונים ומפורטים למדי המציגים את הדור הבא של הפיקנטו, מכונית המיני הסופר מצליחה של היצרנית הקוריאנית ואחת המכוניות הנמכרות בישראל ב-5 שנים האחרונות.

    הפיקנטו בדורה השלישי תתבסס על פלטפורמה מעודכנת של הדור היוצא ותציג מימדים מעט נדיבים יותר עם פרונט אגרסיבי, שמזכיר מאוד את זה של הריו שלאחר מתיחת הפנים עם פנסים מעט גדולים מבעבר שיכללו עיטורי לד וסבכה גדולה וצרה המדגישה את מראה "אף הנמר" האופייני לקיה שתמתח בין הפנסים ותכלול עיטורי כרום שיתמזגו עם הפיסול הפנימי של הפנסים.

    הפגוש יהיה אף הוא אגרסיבי מבעבר ויכלול כונס אוויר מרכזי מסיבי עם צמד פנסי ערפל בחלקו התחתון וכונסי אוויר נוספים בצדי הפגוש, במקומות בהם בדור הנוכחי ניתן למצוא את פנסי הערפל ואת תאורת היום.

    עוד ב-TheCar:
    קיה מציגה: מחוף לחוף על 4 מכלי דלק
    קיה נירו במבחן: תפס מרובה?
    מבחן דרכים: קיה ספורטאז' מול יונדאי טוסון וניסאן קשקאי

    3rd generation Picanto interior rendering

    הצדודית של המכונית החדשה מזכירה את הפיקנטו המוכרת אך כוללת בתי כנף מודגשים יותר ושינויים בקימורי הפח בקו המותניים שבשונה מבפיקנטו המוכרת, הכוללת קו מתאר אלכסוני מחלקו העליון של בית הכנף הקדמי, דרך ידיות הדלתות אל עבר מרכז הפנס האחורי. כעת זה ימוקם גבוה יותר, ידגיש את קו המותנים ויעניק לצדודית תפיחות קלה שתיצור אשליה של מכונית רחבה יותר.
    מאחור נשמר דמיון רב לפיקנטו המוכרת שאחרי מתיחת הפנים והדור החדש יכלול פגוש בהשראת גרסת הספורט, דיפיוזר נאה ויחידות תאורה גדולות יותר בשילוב לדים שידגישו את קו המותנים של הקטנטנה.

    ביחס לתאי הנוסעים במכוניות המיני של תחילת העשור, הקבינה של הדור השני של הפיקנטו אמנם לא הייתה פורצת דרך אבל הרגישה איכותית ותרמה לאפקט המוצקות הכללי ולתחושה שמדובר ברכב של ממש ולא בצעצוע על גלגלים. עם זאת, הזמן עשה את שלו ובהחלט צריך להתחדש. בדור השלישי נפגוש פריסה חדשה לחלוטין עם דשבורד הכולל מערכת בידור מובנית עם מסך גדול, בקרת אקלים דיגיטלית והגה בעיצוב ספורטיבי עם שלושה חישורים.
    כמו כן, לפחות בחלק מרמות הגימור ובחלק מהשווקים, הפיקנטו תגיע גם עם מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות.

    בשלב זה קיה לא חושפת יותר מדי פרטים ביחס למערכות ההנעה שיוצעו בפיקנטו החדשה. מצד אחד יתכן, על מנת לשמור על תמחור אטרקטיבי, שלפחות בחלק מהשווקים בחברה ישמרו אמונים למנועים האטמוספריים המוכרים בנפח 1.0 ו-1.25 ליטרים ואולי אפילו לתיבת ההילוכים האוטומטית הותיקה עם 4 יחסי העברה, אבל מאידך קיימת בהחלט גם אפשרות שכדי לחזק את מעמדה מול התחרות ההולכת וגוברת ותקני זיהום האוויר המחמירים, הפיקנטו תוצע עם מנוע ה-1.0 ליטר טורבו של הקונצרן שישודך לתיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית כפולת מצמדים.

    הפיקנטו החדשה תיחשף באופן מלא ורשמי בתערוכת ז'נבה 2017 בראשית חודש מרץ ויש להניח שזמן קצר לאחר מכן היא תגיע אלינו ותכנס לנעליו העצומות של הדור השני, שכ-55 אלף יחידות ממנו נעות היום על כבישי ישראל בתקווה לשמר את מעמדו בפסגת סגמנט מכוניות המיני בישראל.3rd generation Picanto exterior rendering (2)

    3rd generation Picanto exterior rendering (1)

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    כך תראה הפיקנטו החדשה של קיה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.