• Ad
  • יותר יקר מפרארי – אוסף דגמי המכוניות הזעירות ששווה כמיליון דולר

    ברוס פסקל קיבל את דגם ה"הוט ווילס" הראשון שלו כשהיה בן 7 ומאז הוא אוסף את מכוניות הצעצוע הזעירות. כיום, שישה עשורים מאוחר יותר, הוא מחזיק באוסף של 3500 דגמים הכולל גם את דגם ה"הוט ווילס" היקר בעולם
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    5454567בקרב בוגרים, בעידן הפוליטקלי קורקט בו אנו חיים, נראה שכבר ממש אסור לסווג דברים מסוימים ככאלה המיועדים לנשים ואחרים כגבריים, אבל כשהיינו ילדים הדברים היו טבעיים וברורים יותר ובזמן שהבנות שיחקו בבובות ברבי, הבנים שיחקו במכוניות "הוט ווילס" קטנטנות.

    ברוס פסקל היה בן 7 כשקיבל מהוריו את מכונית ההוט ווילס הראשונה. זו הייתה אהבה ממבט ראשון, אך בניגוד למרבית הילדים שבעיקר נוהגים לבחון את גבולות יכולת השרידות של המכוניות הקטנות, פסקל החל כבר בגיל זה לאסוף אותן ולשמור עליהן מכל משמר.
    מאז עברו לא מעט עשורים, פסקל הפך להיות חובב רכב בגודל מלא ואיש עסקים מצליח, אך מעולם לא נטש את אהבת הילדות שלו והקפיד לטפח את אוסף רכבי ההוט ווילס שלו שכולל כיום כ-3,500 דגמים שונים (ועוד אי אלו דגמים כפולים) השווים על פי הערכות מומחים – כדאי שתשבו – לא פחות ממיליון דולרים.

    עוד ב-TheCar:
    5500 מוסטנגים ואספן מאוהב אחד
    העולם מצחיק: תעשיית הרכב אוהבת את 1 באפריל
    צפו: ילדה בת 4 נוהגת במשאית ענק

    את הסכום הדמיוני הזה, כמחירה של מכונית הייפר קאר חדשה בגודל מלא או כמה מכוניות על אקזוטיות לא רעות עם ביטוח וטסט שאפשר גם לנהוג בהן, מרכיבות הרבה מכוניות "הוט ווילס" רגילות מחמשת העשורים האחרונים, כמו גם 175 אבות טיפוס עם צביעה או אבזור שלא הגיעו לייצור, דגמים נדירים ומכונית צעצוע זעירה אחת השווה לא פחות מ-150 אלף דולרים ונחשבת לדגם ה"הוט ווילס" היקר בעולם.

    54545545

    455454545מדובר בדגם בקנה מידה של 1 ל-72 של פולקסווגן טרנספורטר BUS מהדור השני עם צמד גלשנים היוצאים מהחלון האחורי, חלון שמש, גלגלים בולטים וצבע ורוד מטאלי בהיר.
    הדגם הושק בשנות ה-60' בניסיון לגרום לבנות לעזוב את הברביות ולהתחיל להתעניין במכוניות המשחק. הניסיון לא ממש הצליח, הדגם לא זכה לביקושים כלל ונעלם מהמדפים בתוך זמן קצר וכיום האקזמפלר במצב מושלם שבידי פסקל הוא כנראה היחידי בעולם ששרד ועל כן, לפחות בתיאוריה, שווה סכום דמיוני שכזה.

    בכל מקרה, פסקל ביטח את האוסף שלו במיליון דולרים ולפני מספר שנים כששיפץ את ביתו החליט להפוך את חדר העבודה שלו למקדש מרהיב לתחביב.
    פסקל מודה שתגובות הסביבה מעורבות. "כשאני מספר לאנשים שאני אוסף מכוניות 'הוט ווילס' אני זוכה לא פעם להרמות גבה ולתגובות כמו 'אתה באמת אוסף את מכוניות הצעצוע ששיחקתי בהם כשהייתי ילד קטן?'", מספר ברוס ומוסיף: "אני עונה בגאווה – 'כן בהחלט'. המטרה שלי בחיים היא להפוך את התחביב ללגיטימי יותר ולדעתי אין שום סיבה שאני ואספני מכוניות צעצוע אחרים לא יזכו לאותה מידת הערכה כמו אספני אמנות, עתיקות או כלי רכב בגודל מלא".

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.