• Ad
  • יונדאי משיקה את 'קונה': הגודל מיני, המחיר לא

    מחירי המחירון של הקרוסאובר הקטן של יונדאי דומים למקובל בקטגוריית הגודל הגדולה יותר. רמות הביצועים, האבזור ואמצעי הבטיחות גבוהים מן המקובל. מאזדה CX3 – מאחוריך!
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, השיקה היום (ג') את 'קונה' (KONA), המיני-קרוסאובר החדש של היצרנית הקוריאנית שמובילה את המכירות בשוק הישראלי.

     

     

    כמו 'טוסון', הקרוס-אובר בגודל קומפקטי של החברה, גם 'קונה' מבוסס על פלטפורמת הסופר-מיני שעליה בנויה גם i30 (החדשה, במקרה הזה). אלא ש'קונה' מכוון לפלח השוק של מיני-קרוסאוברים, שבו הוא מתמודד מול ניסאן ג'וק, רנו קפצ'ור, הונדה HR-V, מאזדה CX-3, סיאט ארונה החדשה ועוד.

    היתרון של 'קונה', בדומה לזה שיש לטויוטה CH-R שגם הוא מתחרה בקטגוריה הזאת, נובע מן ההתבססות על פלטפורמה קומפקטית בשעה שכל המתחרות האחרות מבוססות על פלטפורמות 'סופר-מיני' קטנות יותר. עם זאת, בהשוואה ל"אח הגדול", טוסון, בסיס הגלגלים (מרחק בין סרן קדמי לאחורי) של קונה קצר ב-7 ס"מ מאד משמעותיים.

    יבואני יונדאי בחרו למצב את קונה ברמת מחיר של 134 אלף ש"ח לדגם הכניסה, 'סופרים', ו-140 אלף ש"ח לגרסה המאובזרת, 'פרימיום'.

    מצד אחד, 'קונה' מונע על-ידי מנוע טורבו-בנזין מתקדם, בנפח 1.6 ליטר, שמספק 177 כ"ס ו-27 קג"מ של מומנט, כלומר מנוע חזק מרוב מנועי ה-2.0 ליטר האטמוספריים, אך מנגד זהו כלי קטן יותר פיזית שאמור להיות ממוצב מתחת לטוסון. לזכותו של קונה עומדת גם מערכת הנעה כפולה ותיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית, אשר מאפשרים לו רמת ביצועים דינמיים גבוהה מכל מתחריו לקטגוריה, וגם מרוב המתחרים בקטגוריה הגדולה יותר פיזית.

    כמקובל בימינו, גם רמת האבזור הבטיחותי המקורי גבוהה וכוללת מערכת בלימה אוטונומית, התרעה מפני סטייה מנתיב הנסיעה עם תיקון היגוי אקטיבי, התרעה מפני נמנום של הנהג, התרעה מפני כניסה לנתיב נסיעה חסום והתרעה מפני רכב חוצה מאחור.

    דוידי פיאמנטה, מנכ"ל חטיבת הרכב הפרטי בכלמוביל, אמר במהלך השקת ה'קונה' שהוא מצפה למכור כ-1,000 יחידות של הדגם הזה במהלך 2018.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.