• Ad
  • תושב לואיזיאנה רכש ב-2007 טנדר טויוטה וב-9 השנים שעברו מאז נהג בו לא פחות ממיליון מייל. למרות שגמא מרחק המשול ל-40 הקפות של כדור הארץ, הטנדר עדיין עושה שימוש במנוע ובתיבת ההילוכים המקוריים שלו. בטויוטה החליטו להעניק לבעלים טנדר חדש, אך זה סירב להתרגש: "הרכב שלי נראה מצוין, הכל עובד, הוא נוסע בדיוק כמו ביום שקיבלתי אותו"  
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    343566746ההיילקס של טויוטה הוא אחד הטנדרים הנמכרים בעולם, לא מעט בזכות המבנה החסון שלו המאפשר לו להמשיך לנסוע ולנסוע גם בתנאי שימוש קשים ביותר.
    כעת מתברר שגם אחיו במימדים אמריקאיים, הטונדרה, קורץ מאותם בדיוק מאותם חומרים.

    בשנת 2007 ויקטור שפרד נכנס לסוכנות טויוטה ורכש טנדר טונדרה חדש. ב-9 שנים שעברו מאז הוא נסע בו לא פחות ממיליון מייל (1.6 מיליון קילומטרים), כ-200 אלף קילומטרים בכל שנה, בנסיעות מביתו שבלואיזיאנה לצפון דקוטה, לוויומינג ולוירג'יניה במסגרת עבודתו, אבל למרות המרחקים העצומים ששפרד גמא מדי חודש הוא מעולם לא נתקע אפילו בצד הדרך.

    עוד ב-TheCar:
    מיצובישי טריטון במבחן
    חולמים על פיק אפ פיג'ו 404 במצב חדש?
    פולקסווגן חשפה אמארוק מחודש

    יתרה מזאת, לבד מטיפולים שוטפים שום דבר ברכב לא התקלקל והוא עדיין מצויד במנוע ובתיבת ההילוכים המקוריים.
    גם מבחינה חיצונית הרכב נראה כמעט חדש, הצבע נוצץ למעט כמה מעיכות קטנטנות מאבנים ואי אפשר לדמיין שמדובר ברכב שהקילומטרז' שצבר מקביל לכ-40 הקפות של כדור הארץ.

    "אני לא מרגיש שאני נוסע ברכב מותש בסוף דרכו," הדגיש שפרד. "המושבים לא שקעו או התבלו ולמרות שאני בן אדם לא קטן והם עדיין נוחים בנסיעות ארוכות, כל המערכות עובדות והרכב מרגיש מוצק ונוסע כמו ביום שקיבלתי אותו. כשלעיתים אני רואה טנדר של טויוטה עומד בצד הדרך אני חושב שמדובר במתיחה או בתרמית כי הרכבים האלה פשוט לא מתקלקלים", הוסיף.

    4354564546

    מעבר לאמינות הבסיסית המאוד גבוהה של תוצרי טויוטה, אין ספק שגם לשפרד יש חלק בהישג ובמהלך תשע השנים האחרונות הוא עשה 117 טיפולים תקופתיים על פי מפרט היצרן, בכל 8,500 מיילים.
    בטויוטה החליטו שהם רוצים לשים את היד על הטנדר של שפרד שהיה מהסדרות הראשונות שיוצרו במפעל טויוטה בסן אנטוניו שבטקסס כדי לפרק אותו לגורמים ולבדוק את מצב המכלולים אחרי מיליון מייל בעולם האמיתי ובתמורה הם הציעו לשפרד הצעה שקשה לסרב לה – טנדר טונדרה 2016 חדש, חינם אין כסף.

    בטויוטה כמובן לא פספסו גם את הפוטנציאל היחצ"ני שבאירוע ושפרד, לקוח נאמן שהטונדרה החדש יהיה הטנדר ה-16 שלו מתוצרת טויוטה, סיכם בביטחון: "נתראה כאן שוב בעוד כמה שנים, אני לא רואה שום סיבה שלא אגיע גם עם הטנדר החדש למיליון מייל".

    64575687699

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    בתמונה לפניכם: טנדר טויוטה עם מיליון מייל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.