• Ad
  • משהו טוב עובר על טויוטה. הענקית מיפן, שבמשך שנים הייתה ידועה במכוניותיה המשמימות, ממשיכה להפתיע ולפנות לחובבי הנהיגה. אחרי ה-GT-86 והלקסוס IS-F כעת מסתבר שבמחלקת דגמי הקונספט של החברה מפתחים מכונית ספורט עם גלגלים לצדי המרכב בהשראת הסופר 7 האגדתית. אם תגובות הקהל יהיו נלהבות יתכן שהדגם יגיע לייצור
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    טויוטה ממשיכה להפתיע. לאחר שלפני זמן מה דיווחנו לכם על הכוונה של יצרנית הרכב הגדולה בעולם להוסיף להיצע הדגמים שלה מכונית ספורט נוספת עם הנעה אחורית אשר תמוצב מתחת ל-GT86, כעת אנו מתבשרים, כך על פי אתר רכב אוסטרלי ידוע, על קונספט ספורטיבי לוהט שנמצא בתנור, הפעם למכונית ספורט קטנטנה עם גלגלים בצדי המרכב בהשראת הסופר 7 האייקונית.

    עושה רושם שאקיו טויודה, נכדו של מייסד טויוטה ונשיא החברה מאז 2009, ממשיך לעומד בדברתו וכמו שהבטיח ב-2010 מנער את התדמית האפרורית של טויוטה שבהיצע שלה במשך שנים לא הייתה אף מכונית שפנתה לחובבי נהיגה.
    מאז שנכנס לתפקידו, לקסוס הדהימה עם ה-LFA (מכונית העל הראשונה של הקונצרן), טויוטה הלהיבה עם ה-GT86 (מכונית ספורט שחרתה על דגלה הנאה מנהיגה ומשחקי ישבן הרבה לפני נתוני ביצועים בקו ישר), לקסוס ישרה מבט לגרסאות הספורט M, AMG ו-RS של יצרניות הפרימיום מגרמניה עם הלקסוס IS-F (מכונית GT פראית ולא מתחסדת) ולאחרונה טויוטה אף הודיעה כי תחזור לאליפות העולם WRC בראלי עם גרסה קרבית ומוגדשת ליאריס.
    טויודה בן ה-59 הוא לא רק חובב נלהב של מכוניות ספורט ומרוצים, אלא גם לוקח חלק פעיל כנהג במרוצים שונים ובין היתר ברקורד שלו השתתפות ואפילו זכיה במקום הרביעי במרוצי 24 השעות ש-ADAC עורכת במסלול נורבורגרינג המפורסם בגרמניה.

    בקרוב גרסה לסופר 7 מאת טויוטה?  צילום: הדמיית מחשב
    בקרוב גרסה לסופר 7 מאת טויוטה? צילום: הדמיית מחשב

    הלוטוס סופר 7 ודגמים נוספים שבאו בעקבותיה, מקייטרהאם המייצרת עד היום סופר 7 בשלל גרסאות ועד האריאל אטום הקיצונית, מספקים את הדבר הקרוב ביותר למכונית מסלול, אבל עם רישוי לכביש.היקפי המכירות של דגמים שכאלה נמוכים מאוד וזו כנראה הסיבה שבטויוטה בשלב זה מדברים על דגם קונספט בלבד שייחשף ככל הנראה בתערוכת הרכב הבאה בטוקיו.
    עם זאת, לא מן הנמנע שאם תגובות הקהל יהיו נלהבות במיוחד ה"סופר 7 של טויוטה" תגיע לייצור בכמויות מוגבלות.

    על פי הדיווחים, הקונספט ישקול פחות מ-700 כ"ס, יציע סידור ישיבה לא שגרתי לשלישיה ויעשה שימוש מפתיע מעט ביחידת הנעה היברידית שתשלב בין מנוע בנזין בנפח 1.5 למנוע חשמלי ותפיק 100 כ"ס שיועברו לגלגלים האחוריים כמובן דרך תיבת הילוכים רציפה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    טויוטה עושה סופר 7

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.