חמישה כוכבים לסקודה סופרב, ארבעה ליונדאי i20

סדרת התוצאות האחרונה של פרויקט מבחני הריסוק האירופאים מעידה על עלייה מתמדת בביצועי הבטיחות של מכוניות חדשות. סופרב זכתה לציון המרבי, ליונדאי i20 חסרה מערכת בלימה אוטונומית, ופנדה קרוס פשוט ישנה מכדי להצליח
אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

פרויקט Euro NCAP פרסם היום את תוצאות מבחני הריסוק שערך לשלושה דגמים – מהם שניים – סקודה סופרב ויונדאי i20 – הם דגמים חדשים וחשובים מאד בפלחי השוק הרלבנטיים להם בישראל.

לדברי אנשי הפרויקט "סקודה סופרב הצטרפה אל שורות הדגמים שהשיגו את הישגי הבטיחות הטובים ביותר הודות לביצועי הגנת ריסוק חזקים ובזכות מערכות אוטונומיות לבלימת חירום…"

Skoda Superb - Frontal Full Width test 2015

"עם ציון של 4 כוכבים מציעה מכונית הסופר-מיני יונדאי i20 הגנת התרסקות טובה לקטגוריה שלה, אבל מחמיצה את ציון ה-5 כוכבים בשל חוסר במערכת AEB (בלימה חירום אוטונומית)".

Hyundai i20 - Frontal Full Width test 2015

"פיאט פנדה 'קרוס' ממוקמת בתחתית הרשימה עם דירוג של 3 כוכבים צנועים. מכונית המיני שמבוססת על הדור השלישי של פנדה, אשר הושקה עוד בשנת 2012, לא נושאת איתה חדשות חשובות בתחום טכנולוגיות סיוע-לנהג והימנעות מתאונה. כמו כן, ביצועיה לא הצליחו להרשים במבחן הריסוק של Euro NCAP בכל הקשור ליכולת שלה להציע הגנה לנוסעים קטנים יותר במושב הנהג ובמושבים האחוריים".

FIAT Panda Cross - Frontal Offset Impact test 2015 - after crash

פרויקט EuroNCAP מעלה באופן קבוע את הסטנדרטים שלו, במטרה לאלץ את יצרני הרכב להעלות במקביל את רמת ההגנה שמכוניות מספקות לנוסעיהן בעת תאונה, ואת היכולות שלהן להימנע מתאונות מלכתחילה. התוצאות של סופרב ו-i20 מוכיחות שפרויקט זה הינו האפקטיבי ביותר בתולדות הבטיחות בדרכים, ושמכוניות מודרניות מגדילות מאד את סיכויי ההישרדות בכבישים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.