• Ad
  • תכונה חדשה בעדכון האחרון של תוכנת הניווט הפופולרית מאפשרת מעתה להקליט ולהשמיע את הנחיות הניווט בקול שלנו או של מי שנבחר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אין כנראה מי שלא מכיר את תוכנת הניווט הפופולרית 'וויז', ורובנו גם משתמשים בה על בסיס יומי כדי לצמצם את החשיפה שלנו לנזקי עומסי התנועה.

     

     

    רבים מבין המשתמשים לא טורחים לחטט בתוך שלל האפשרויות שהאפליקציה הזאת מציעה, ומשתמשים בה כפי שהיא, אבל מי שמוכנים להשקיע כמה דקות יכולים להפוך אותה להרבה יותר חביבה לשימוש, וגם לשימושית יותר (או מעיקה פחות).

    אחת האפשרויות המקסימות ב'וויז' היא לבחור מבין כמה עשרות אפשרויות קריינות, בשפות שונות ובסגנונות שונים, וכך לשדרג את ההנחיות המיובשות ולהוסיף מעט בידור לשגרת היום יום. בין השאר מוצעת הנחיה בקולותיהם של ידוענים אמיתיים וגם של חקיינים בסגנונות שונים.

    בעדכון האחרון ש'וייז' שחררה לאפליקציה (כרגע רק ל'אנדרואיד', זמין להורדה מ"חנות האפליקציות" של גוגל, Google Play) היא מאפשרת לכל משתמש להקליט בעצמו את כל הנחיות הניווט, וכך להפוך לקריין ולמנחה של עצמו. רבים מאיתנו אמנם לא אוהבים לשמוע את קולם מתוך הקלטה, אבל זאת לא ממש בעיה עבור מי שאוהב לשמוע את הקול של יקיריו: ילדים, בן או בת זוג, או חברים מצחיקים במיוחד.

    כל שנדרש כדי להשתמש באפשרות הזאת (אחרי הורדת הגרסה האחרונה של האפליקציה) הוא לעקוב אחר ההנחיות של 'וויז' כשהיא "מקשיבה" לך ומקליטה את כל אחד ואחד מ-39 משפטי ההנחיה ששגורים על שורות הקוד שלה, ולהקריא אותם באופן ברור וצלול.

    האפליקציה תחליף מאותו רגע את ההנחיות שלה באלה המוקלטות, ואם במקרה אחת מהן לא תוקלט כראוי, או בכלל, היא תשתמש בברירת המחדל הרגילה שלה (בעברית או אנגלית למשל).

    כדי להפעיל את האפשרות החדשה צריך להפעיל את התוכנה ולהגיע למסך ההגדרות הראשי, ותחת תפריט 'צליל וקול' לבחור ב'רשמקול'. לאחר שמפעילים את הרשמקול מופיעים על המסך כל משפטי ההכוונה (למשל: "אנחנו מוכנים, בואו נצא לדרך"), אבל כאשר לוחצים על הסעיף המתאים אפשר להקליט איזה נוסח שרוצים (למשל: "יאללה, ממריאים").

    מעבר לכיף ולבידור, או להנאה של לשמוע קול מוכר ואהוב, אחד היתרונות השימושיים יכול להיות במקרים שבהם רוצים לשמוע את ההנחיות בשפה ש'וויז' עדיין לא תומכת בה (למשל יידיש, לאדינו או אמהרית).

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    חדש בוויז: מאפשרת להקליט בעצמך את הוראות הניווט

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.