• Ad
  • וספה מתחברת לצד הגברי

    עופר אבניר מתחילה לשווק שני דגמים חדשים של 'וספה', שאותם היא מכוונת אל קהל גברי
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    לפני כשני עשורים הפכה 'וספה' לשם מותג עצמאי במשפחת מותגי קבוצת 'פיאג'ו' האיטלקית, וכתוצאה מכך השתנתה תדמיתה ללא הכר.

     

     

    לאחד השמות האייקוניים בעולם הדו-גלגלי הייתה בעבר תדמית של קטנוע בסיסי, ידני, שתנועתו מלווה תמיד בענן עשן סגול של השמן הנשרף במנוע דו-פעימתי מטרטר. בזכות הטכנולוגיה, העיצוב, ולא מעט עבודת שיווק השתנתה תדמית זאת והוחלפה בזו של מותג אופנתי ו'שיקי'. אלא שהעיצוב הקלאסי, שנבע מקווי מתאר עגלגלים, קיבע את וספה, ודאי בשוק הישראלי, כמותג נשי.

    מותג נשי, לכשעצמו, ודאי שאינו דבר גרוע, אלא שלמרבה הצער נשים מהוות רק כ-10% מקהל הרוכבים בישראל, מה שמצמצם מאד את פוטנציאל המכירות של וספה, בהנחה שרוב הרוכבים הגברים מעדיפים לשמר תדמית מסוקסת ומחוספסת.

    כדי שלא להתעלם מן המציאות החליטו קברניטי חברת 'עופר אבניר', יבואנית קבוצת פיאג'יו לישראל, לעדכן את קו דגמי וספה לשנת 2017, ולהוביל את המהלך עם שני דגמים חדשים שמכוונים אל קהל יעד גברי. אנשי הקריאייטיב במשרד הפרסום מגדירים את הלקוחות המבוקשים כגברים מצליחנים, ספורטיבים, מטרוסקסואלים ותל אביבים, או – במילים אחרות – 180 מעלות מ"בטטת כורסא מחולון".

    שני הדגמים יגיעו בשתי תצורות צביעה בלבד: שחור עם מדבקות לבנות או לבן עם מדבקות שחורות. צבעוניות עליזה תישמר לדגמי וספה אחרים.

    הדגם החדש הראשון הוא 'וספה 125 ספרינט' אשר מחליפה את ה'פרימוורה' כדגם הבסיסי של וספה בישראל. 'ספרינט' הוא שם דגם ותיק במשפחת 'וספה', ובגלגול העכשווי שלו הוא מאופיין בקווים חדים מאלה של 'פרימוורה', עם מאפיין בולט בדמות פנס ראשי רבועי במקום הפנס העגול שאופייני ל'וספה'.

     

     

    הבדל חשוב יותר, שיתבטא ודאי גם בניהוג של הכלי ובשיפור יציבותו, הוא חישוקי גלגלים בקוטר של 12 אינטש לעומת 11.
    לספרינט מנוע (ארבע פעימתי כמובן) בנפח 124 סמ"ק עם שלושה שסתומים והזרקת דלק (עומד בתקן אירו 4), ועל הבלימה מופקדים בלמי דיסק מלפנים ומאחור (עם מערכת ABS). תג המחיר, כולל אגרות רישוי, הוא כ-22,000 ש"ח.

    הדגם החדש השני הוא 'וספה GTS 300 סופר ספורט', אשר תצטרף ל-GTS 250 הסטנדרטית (שמכירתה תימשך כסידרה וללא שינויים, כלומר שאפשר לקבל אותה גם בצבע אדום).

    וספה GTS 300 מונעת באמצעות מנוע בנפח 278 סמ"ק מוזרק עם ארבעה שסתומים אשר מספק 22 כ"ס. לגרסה זאת, כך מבטיחה היצרנית, יש שלדה עם כיול ספורטיבי, מערכת ABS ומערכת בקרת משיכה (ASR). תג המחיר, כולל אגרת רישוי, נקבע ל-33,000 ש"ח.

    בעתיד, תמורת תוספת תשלום, אפשר יהיה לרכוש את הדגם הזה עם מערכת ניהול מידע באמצעות הטלפון החכם, אשר מאפשרת שידור נתונים מהקטנוע לאפליקציה ייעודית שמציגה את לוח המחוונים, מחשב הדרך ועוד.

     

     

    צילומים: רונן טופלברג

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.